Magazín
České Bzzzt sbírá výborná hodnocení. Zeptali jsme se autora na nový obsah a konzolové verze
Nejsou to ani dva týdny a Bzzzt se podařilo zazářit natolik, že si této české plošinovky všimnuli i větší zahraniční média. Jaké má další plány tvůrce hry Karel Matějka? Zeptali jsme se ho!
Exkluzivní rozhovor s režisérem hry Miasma Chronicles
Využili jsme možnosti vyzpovídat herního režiséra Lee Varleyho, který pracoval na taktickém postapokalyptickém dobrodružství Miasma Chronicles od autorů Mutant Year Zero.
Zúčastnili jsme se koncertu Kingdom Come: Deliverance
6. dubna letošního roku proběhla událost, která se v našich českých luzích a hájích neděje moc často. Ukážeme vám, o co vše jste přišli a co byste si příště už neměli nechat uniknout.
Nezkreslené dojmy z hraní remaku Resident Evil 4
Díky společnosti Cenega jsme si mohli udělat výlet do Varšavy a zahrát si chystaný remake survival hororové akce Resident Evil 4. Tak tady jsou naše nezkreslené dojmy!
Rozhovor s level designéry God of War Ragnarök
Společně s dalšími evropskými novináři jsme měli možnost vyzpovídat dva level designéry ze studia Santa Monica, kteří pracovali na letošním God of War Ragnarök.
Game Access Connect '22 je místo, které otevírá svět videoher laikům i odborníkům
V minulém měsíci jsme měli možnost zúčastnit se další videoherní akce, která se uskutečnila v Brně pod záštitou Game Access. Tohle jsou naše dojmy i přehlídka toho, co jste mohli vidět.
Jak vznikají animace do her? Zeptali jsem se Lindsay Thompson
V rámci Game Accessu jsme dostali úžasnou možnost vyzpovídat Lindsay Thompson, animátorku jejíž práci můžeme znát z filmů jako Avatar či Avengers, vše jí ale nakonec vedlo ke studiu Insomniac Games.
Rozhovor s vývojáři Goat Simulator 3
Ještě před vydáním hry jsme si popovídali se šéfem vývojářského studia Coffee Stain a tamním kreativním ředitelem o chystaném Goat Simulatoru 3 a dozvěděli se řadu věcí.
Navštívili jsme Game Developer Session 2022 aneb když se sejdou herní odborníci
Každoročně se po České republice organizují herní akce, ale zatímco některé míří na hráče, jiné na vývojáře. My jsme navštívili Game Developer Session a poslechli si přednášky i vyzkoušeli indie hry.
Moonbreaker je nová hra od tvůrců Subnautiky!
Na letošním Gamescomu jsme měli možnost si popovídat s tvůrcem Subnautiky a vyzpovídat jej ohledně nové hry. S titulem Moonbreaker se studio opět pouští do něčeho nového.
Vlaada Chvátil a jeho cesta k úspěchu - Rozhovor
Před nějakou dobou jsme měli možnost vyzpovídat jednoho z nejznámějších českých vývojářů Vlaadu Chvátila. O jaké tajemství se s námi podělil a jak se k vývojářství vlastně dostal?
Mačkání koz, blbé dotazy i neskutečná zábava - Gamescom 2022
Po dvou letech jsme konečně byli znovu živě na Gamescomu v Kolíně nad Rýnem. Přínesli jsme sebou slušnou dávku rozhovorů, příběhů i postřehů, které vám musíme předat!