Výsledky vyhledávání pro "interview"
Režisér Bodu obnovy Robert Hloz: Film je jako Titanic a vy se snažíte nepotopit
Robert Hloz je mladý český režisér, který se rozhodl plavat proti proudu dramat a romantických komedií. Místo toho natočil kyberpunkové sci-fi Bod obnovy, které již z prvních trailerů vypadá hezky.
"Nedokážu si představit, že za mě bude psát AI," svěřuje se Radek Starý
V nejnovější epizodě našeho podcastu PVP se bavíme s YouTuberem a Influencerem Radkem Starým nejen o hrách, ale také o jeho knížkách, pohledu na aktuální svět a řešíme jeho osobní život spisovatele.
Tempest Rising ukazuje, jak mělo EA pečovat o Command & Conquer
Od té doby co EA zmasakrovalo sérii Command & Conquer pomocí Tiberian Twilightu a free to play paskvilů, máme v srdci prázdné místo a vypadá to, že by do něj mohlo zapadnout právě Tempest Rising.
Rozhovor s technickým designérem Outcast 2
Na posledním Gamescomu jsme měli možnost položit několik otázek jednomu z vývojářů dlouho očekávaného titulu Outcast 2: A New Beginning. Konkrétně Arno Vanden Brandenovi.
Hrůza první světové z pohledu doktora - War Hospital
Nezávislý tým z Brave Lamb Studio se rozhodl vydat do dob minulých. A to přímo do první světové války, což musíme uznat… je docela zajímavé období ke zvolení pro simulátor nemocnice.
Legendární Alone in the Dark se vrací
Jíž delší dobu víme, že je ve vývoji restart série Alone in the Dark. Kreativním ředitelem celého projektu a zároveň scenáristou se stal Mikael Hedberg. A právě s ním jsme udělali krátký rozhovor.
Česká Duna? Rozhovor o novém FPS/RTS kříženci Silica
Pod záštitou Bohemia Incubatoru přichází Silica, primárně multiplayerový sci-fi kříženec first-person střílečky a real-time strategie. My jsme to měli možnost vidět a vyzkoušet.
Legendární osadníci se vrací! Vyzkoušeli jsme si The Settlers a vyzpovídali kreativního ředitele
Využili jsme jedinečnou šanci vyzkoušet pokračování úspěšné série The Settlers, která se vrací po více než dvanácti letech. Přinášíme vám tak jedinečné preview včetně rozhovoru s kreativním ředitelem
Lidi nás k odměnám pro Bulánky 2.0 donutili, říká Jaroslav Wagner ze SleepTeam
Slavná éra Bulánků pokračuje! Po tom, co SleepTeam vybral na Startovači pro pokračování Bulánků více jak 7 miliónů korun, už není pochyb o tom, že hra vznikne.
Z virtuální procházky Černobylem se stal survival horor Chernobylite
Chernobylite vás zavede do uzavřené zóny černobylské jaderné elektrárny. Oproti mnoha dalším mají ale vývojáři ze studia Farm51 velkou výhodu - dříve pracovali na Chernobyl VR. Aplikaci, ve které se…
Nový GRID nabídne 400 umělých inteligencí jezdců?!
Letošní GRID o sobě dal vědět teprve nedávno a to už pomalu klepá na dveře. Na Gamescomu jsme tak dostali unikátní možnost si ho vyzkoušet a popovídat si o novinkách se samotným vedoucím projektu,…
Může vůbec Predator: Hunting Grounds uspět? Snahu jsme na Gamescomu viděli.
Predator: Hunting Grounds je sice zatím pouze v rané vývojové fázi, i tak nám ovšem vývojáři dovolili se na něj na Gamescomu podívat a řekli nám i pár slov o tom, čím je výjimečný.
Bethesda nehodlá hodit Fallout 76 do koše
Fallout 76 a jeho první měsíce života nebyly úplně v pořádku, všudypřítomné chyby a prázdnota komunitu dvakrát netěšila. Bethesda však nelehký boj nehodlá vzdát, a to nikdy.
Mass Effect má ještě co nabídnout, povědělo BioWare
Na téma propadáku Mass Effect: Andromeda toho bylo napsáno již dosti, ale mateřské studio BioWare tvrdí, že značka má ještě co nabídnout. Pro začátek bude stačit, aby byly zhotoveny momentálně…
Proč se vývoj Kingdom Hearts 3 tolik protáhnul
Je až neuvěřitelné, že druhý díl Kingdom Hearts vyšel před více než 13 lety. Komu se hra líbila a bylo mu například 10 let, stal se z něj mezitím člen klubu "-cetiletých". Potěšující pravdou je tedy…
The Surge 2 prý už nebude tak extrémně těžké
Ačkoliv přesné datum vydání The Surge 2 ještě neznáme, pár detailů o chystaném titulu známe. Kreativní ředitel Deck13 Jan Klose nám poskytl na Gamescomu 2018 rozhovor a rozpovídal se o náročnosti…
Herní doba Darksiders 3 neoslní a neurazí
Pomalu se nám blíží příchod třetího dílu Darksiders na herní pulty a eshopy. Na co se ale můžeme zhruba připravit? V rozhovoru pro server WCCFTech byla sdělena očekávaná herní doba, která nikterak…
Kam se poděla kampaň Call of Duty: Black Ops 4
Letošní rok je pro sérii Call of Duty docela zásadním, jelikož poprvé v historii se nový díl nedočká žádné kampaně, a je tedy zaměřený čistě na multiplayerovou stránku. Jak moc se to sejde s vůli…
The Last of Us: Part II má prý hrát na naše nervy více než kdy předtím
Určitě je všem jasné, že když se první The Last of Us dotklo srdcí tolika hráčů, druhý díl musí být ještě více dojemný. Nicméně Naughty Dog slibují, že nás pohltí spíš vztek a to prý už v prvních…
Bethesda skončí s vydáváním Skyrimu, až jej hráči přestanou kupovat
Sesumírujeme si to: Skyrim doposud vyšel na PC, koznolích staré generace, Xboxu One, PS4, Nintendu Switch, v přípravě je údajně verze pro mikrovlnky, pračku a chytré hodinky. A Bethesda jej bude, jak…
Hideo Kojima prořízl ticho a sdělil první detaily Death Stranding
Nevěděl to ani Guillermo Del Toro, ani Norman Reedus, možná ani Mads Mikkelsen, zřejmě skoro nikdo. O existenci Death Stranding víme už dlouho, ale až do nynějška jsme nevěděli takřka nic. Hideo…