Magazín · Novinky · ve čtvrtek 5. 8. 2021 12:33
EA chce investovat do Star Wars Jedi: Fallen Order a navrátit Need for Speed
Andrew Wilson, generální ředitel Electronic Arts, nastínil investorům plány americké vydavatelské společnosti a potvrdil plán pokračovat v investování do značky Star Wars Jedi: Fallen Order.
10 milionů prodaných kusů (hlášeno na počátku roku 2020) této příběhové akční adventury od studia Respawn ukázaly EA, že i singleplayerové hry dokážou vydělávat peníze. Není tak divu, že tvůrci Titanfall a Apex Legends mají povolení pokračovat ve vývoji. To s největší pravděpodobností znamená Star Wars Jedi: Fallen Order 2. Fanoušci série Titanfall mohou doufat, že se Respawnu podaří přesvědčit EA i v případě Titanfall 3.
Zdroj: Bethesda SoftworksElder Scrolls 6 je daleko, Chernobylite vydělal, vábení na Gamescom
Wilson pochválil také Mass Effect: Legendary Edition. Remasterovaná trilogie sci-fi dobrodružství „zažehla vášeň fanoušků po celém světě“ a „prodávala se výrazně nad očekávání“. To může být pro vydavatele signál, aby dal vývojářům více času a větší rozpočet pro vývoj úplně nového Mass Effectu.
Mírně se mohou radovat příznivci Need for Speed. Nový díl NFS je ve vývoji, i když studio Criterion Games muselo nejprve pomoci DICE s Battlefieldem 2042. Vývoj nyní běží na plné obrátky a návrat arkádových závodů máme očekávat někdy v průběhu příštího roku (dle mého na podzim) pro PC a next-gen konzole. V EA chtějí NFS vrátit lesk, tak snad se to povede. Když ano, lze odhadovat, že by v budoucnu mohlo vznikat více dílů, když společnost vlastní Codemasters a Slightly Mad Studios (autoři NFS Shift).
Zdroj: Electronic ArtsVytvoření vlastních zážitků v Battlefieldu 2042 s mapami, vozidly i zbraněmi ze starších dílů série
Co se Battlefieldu 2042 (vyjde v říjnu) týče, tak ho máme vnímat jako službu. Detaily Wilson neřekl, není tak jisté, jak to v budoucnu se sérií bude: bude vycházet každé dva roky nový díl, nebo EA bude stavět na Battlefieldu 2042 a několik let ho rozšiřovat? Jedno je jisté, EA se chce v budoucnu zaměřit na hry jako službu a postupně přetvořit svůj ekosystém.