FIFA 23 zůstala nejprodávanější hrou mezi českými hráči i v říjnu tohoto roku. Druhou příčku vybojovala střílečka Call of Duty: Modern Warfare 2 a za ní se umístilo NHL 23, hlásí JRC.

„Ani v říjnu nic nezlomilo silnou pozici FIFA 23 v čele žebříčků prodejů krabicových her v Česku. Sportovní kousek od EA tak kraluje prodejům už druhý měsíc v řadě. Už teď je ale jasné, že v listopadu bude situace jiná,“ uvádí tisková zpráva.

Sledujeme čísla předobjednávek God of War: Ragnarok a situace je téměř bezprecedentní. Tak enormní zájem o jakoukoliv jinou hru dlouho nepamatujeme,“ říká marketingový specialista JRC Petr Kratochvíl a dodává: „I přes vydání ke konci roku čekáme, že titul bude jednou z nejprodávanějších her letoška.“

Titulu od Sony v zájmu pomáhá jak původní oblíbená trilogie, která se odehrávala ve starověkém Řecku, tak i povedený reboot z roku 2018, na který právě nový díl navazuje. Svou část práce odvedla též marketingová kampaň ze všech stran, takže o hře ví i ti, kteří hrám neholdují.

Na druhé pozici v říjnových prodejích skončila novinka z října, Call of Duty Modern Warfare 2. „Nové CoD sklidilo již před vydáním dobré hodnocení, a i přes to, že hráči měli možnost odehrát kampaň už týden před vydáním krabicové verze, se titulu u nás dařilo,“ popisuje Kratochvíl. Stupně vítězů pak uzavírá další novinka od EA, NHL 23.

Na dalších místech žebříčku se umisťují stálice, které se v žebříčku objevují opakovaně. Gran Turismo 7 si polepšilo od minula z deváté pozice na bramborovou medaili, Grand Theft Auto V padlo ze třetího na páté místo, Minecraft šel o pozici níž.

Další novinka z října se probojovala na sedmou pozici – A Plague Tale Requiem. Pokračování povedené příběhové adventury si tak získalo srdce nejednoho hráče.

Říjnová TOP 10 českých hráčů podle JRC:

  • FIFA 23
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • NHL 23
  • Gran Turismo 7
  • GTA V
  • Minecraft
  • A Plague Tale Requiem
  • Horizon Forbidden West
  • Mafia Trilogy
  • Battlefield 2042