Výsledky vyhledávání pro "slyseni"
Aspyr oživuje další starou Star Wars hru. I když jste o ní možná nikdy neslyšeli
Battlefront Classic Collection, Bounty Hunter a teď Episode I: Jedi Power Battles. Společnost Aspyr Media si Star Wars galaxii vážně oblíbila a nově oznámila návrat jedné z méně známých her.
Jaké je to slyšet hlasy v hlavě? V Senua's Saga: Hellblade 2 zažijeme psychózu
Senua's Saga: Hellblade 2 je netradiční hra a má netradiční marketingovou kampaň. Studio Ninja Theory připravilo dlouhé video, ve kterém nás ponoří do hlubin psychózy hlavní hrdinky.
V Bruselu se uskuteční malá E3. Na slyšení dorazí šéfové Microsoftu, Activisionu Blizzard i Sony
Zní to jako malá E3. V úterý 21. 2. 2023 do Bruselu dorazí zástupci významných videoherních společností a zúčastní se slyšení před evropským regulačním orgánem. Projednávat se bude akvizice.
Microsoft se připravuje na obhajobu akvizice Activisionu Blizzard před EU
Už příští úterý čeká Microsoft důležitý den. Bude při slyšení Evropské komise obhajovat akvizici Activisionu Blizzard v hodnotě téměř 69 miliard dolarů. Možná přitom bude i Sony.
Hry podle seriálů, o kterých jste nikdy neslyšeli
Hry podle filmů a seriálů už dlouho nejsou žádnou novinkou. Tentokrát se podíváme na ty tituly, o kterých jste nejspíše nikdy neslyšeli, a které zůstaly zapomenuty v historii.
V Take-Two slyší frustraci hráčů Red Dead Online
Strauss Zelnick, generální ředitel Take-Two Interactive, se vyjádřil k situaci kolem Red Dead Online, konkrétně ke kampani fanoušků hry známé jako #SaveRedDeadOnline.
Nová souls-like hra, o které jste možná neslyšeli
Dolmen má před sebou ještě kus cesty, ale zatím se z toho rýsuje jedna z lepších soulslike her.
The Forgotten City je nejlepší příběhovka roku, o které jste neslyšeli
The Forgotten City vychází ze stejnojmenného modu pro kultovní Skyrim. Koncept časových smyček a zanikajícího města ovšem přenáší do kulis římské říše poměrně spektakulární a chvályhodnou cestou.
Sony neslyší kritiku na malou kapacitu SSD disku v PS5
Jim Ryan, generální ředitel a prezident PlayStationu, to tak černě nevidí. Podle jeho slov by mělo být vše v pořádku. Sony vychází z toho, jak hráči využívali pevný disk u PS4. Velikost her ale roste.
Hry, které vás slyší
Hry, které můžeme ovládat hlasem, mají takové to vlastní kouzlo, které se nepopisuje tak snadno, ale jakmile si to vyzkoušíte, zjistíte přesně, to co myslíme.
Hardcore hry, o kterých jste možná neslyšeli
Většině z vás se pravděpodobně při pojmu “hardcore“ vybaví zejména tvorba studia FromSoftware. Proto jsme se rozhodli představit vám několik těžkých her, které možná ještě neznáte.