Jak bylo slíbeno, tak se stalo. Studio Rockstar Games po několika měsících zveřejnilo druhou velkou aktualizaci pro Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, která odstraňuje dalších 100 chyb a problémů.

Patch s označením 1.04 si posvítil na lepší výkon ve všech verzích her, opravuje problémy související s detekcí kolizí mezi objekty a vylepšuje textury. Rockstar tvrdí, že remasterované díly GTA 3, GTA: Vice City a GTA: San Andreas by měly být v lepším stavu.

Odstraněna byla chyba, která způsobovala problémy při načítání hry z posledního uloženého bodu (checkpointu). Došlo také k vyřešení drobných problémů, mimo jiné toho, jenž způsoboval, že hráči neobdrželi achievementy/trofeje.

Seznam všech změn a oprav najdete zde.

GTA: The Trilogy – The Definitive Edition vyšla 11. 11. minulého roku a byla považována za jedno z největší zklamání. Kvalita remasterů byla velmi nezdařilá a hráči se museli dívat na divné animace a obličeje. Také museli přetrpět hrozné ovládání, chyby, bugy a nejrůznější nedodělky (naše recenze). Navzdory tomu se trilogie prodává výrazně nad očekávání vydavatelské společnost Take-Two. Odhaduje se, že se za loňský rok prodalo více než 10 milionů kusů.

„Občas se stane, že nám něco nevyjde, a myslím, že trilogie byla toho příkladem a titul byl vydán s určitými problémy. Mnoho z nich jsme již vyřešili a další opravy nás teprve čekají. I nadále se soustředíme na kvalitu a jsme přesvědčeni o tom, že všechny naše nadcházející novinky budou velmi kvalitní,“ uvedl přes necelým měsícem Strauss Zelnick, generální ředitel Take-Two. Ten předtím označil stav her za pouhý glitch.