Všichni chtějí znát datum vydání God of War: Ragnarok. Někteří kvůli tomu jdou za hranu lidského chování a s žádoucí o datu posílají vývojářce obrázky genitálií. Toto chování už před víkendem nechápal Cory Barlog. Vedoucí vývoje posledního God of War prosil o respekt ke všem vývojářům, kteří tvrdě pracují na tom, aby přinesli fanouškům jejich očekávanou hru.

Ke známému vývojáři se přidala řada dalších lidí z branže. Později k respektu vyzvalo i studio Sony Santa Monica v oficiálním prohlášení. V něm píše:

„Každý ve studiu Santa Monica pracuje na vytvoření hry, na kterou jsme hrdí a kterou si, jak doufáme, po vydání užijete.

Naši fanoušci nás inspirují a chápeme jejich vášeň a touhu po dalších informacích. Tato vášeň by však neměla být toxická ani by neměla být na úkor lidské důstojnosti.

Oslavujme naši komunitu tím, že se k sobě navzájem, ke každé hře i vývojáři, budeme chovat s respektem.“

Tým z PlayStation Studios není jedinou firmou, která řeší toxické fanoušky. S přehnanou kritikou se po zveřejnění prvních gameplay záběrů setkali tvůrci Return to Monkey Island.

Některým uživatelům internetu se nelíbí nová vizuální stránka adventury. Část z nich kvůli tomu útočí na vývojáře, což vedlo Rona Gilberta k vypnutí komentářů u svých příspěvků. Kromě toho oznámil, že už nebude zveřejňovat nové informace o hře.

Rona Gilberta a jeho kolegy podpořil Neil Druckmann, který jim vzkázal, aby pracovali na tom, čemu věří. Podle autora The Last of Us Part 2 vypadá hra skvěle a sami vývojáři moc dobře vědí, jak se svým titulem naložit.