Magazín
Takhle vypadají minimální a doporučené hardwarové nároky Horizon: Zero Dawn
Dobrodružství Aloy v tomto post-apokalyptickém světě by mělo váš počítač potrápit jenom o malý kousek více než převážení zásilek v roli Sama v Death Stranding.
Riot Games omylem odhalili nového agenta Valorantu
Seznamte se s inženýrkou Killjoy. Ta si velmi zakládá na technice - nechybí především malý silný robůtek a automatická střílna, která vyhledá a začne střílet po nepříteli.
Asterix & Obelix, Chcete být milionářem? a další klasiky vyjdou v nové podobě
Společnost Microids útočí na nostalgii příležitostných hráčů s celou řadou klasik, které koncem roku vyjdou ve vylepšené podobě na současné platformy. Většina na PC, PS4, Xbox One a Nintendo Switch.
Opět žádná změna. Ani srpnové hry v Xbox Gold neohromí
Bohužel, nadále se potvrzuje, že Microsoft na shánění pořádných her pro Xbox Live Gold rezignoval a soustředí se zejména na službu Xbox Game Pass.
Cuphead vyšel na PS4. Vývojáři připomínají update a expanzi
Spekulace z dnešního rána se potvrdily. Studio MDHR oficiálně oznámilo a rovnou vydalo PlayStation 4 verzi povedené klasické akční střílečky, která klade velký důraz na boje s bossy.
Kreativní ředitel Dragon Age pro Ubisoft připravoval fantasy RPG s králem Artušem
V roce 2018 měl Ubisoft najmout Mikeho Laidlawa, aby ve studiu v Québecu pracoval na velkém dobrodružném RPG, které se mělo soustředit na krále Artuše a rytíře Kulatého stolu.
Zajímavá funkce v PS5 vám umožní se přímo z menu dostat do určité části hry
Díky velmi rychlému SSD disku nabízí systém PlayStationu 5 zajímavou funkci, která hráčům umožní se přímo z menu dostat do určité části hry, a to bez zbytečného čekání.
Seznamte se detailně s Avowed. Fantasy RPG od Obsidianu se odehrává ve světě Pillars
Po teaser traileru následují důležité detaily o novém projektu od zkušených RPG tvůrců, kteří mají na kontě Fallout: New Vegas či Pillars of Eternity. Čím chtějí překvapit tentokrát?
Problémy Ubisoftu nekončí. Odchází šéfka studia v Québecu
Andrée Cossette opouští společnost po dlouhých 22 letech. Podle prohlášení nesouvisí její rezignace s probíhajícími obviněními, které otřásly Ubisoftem.
Na The Last of Us Part II pracovalo více než 2000 lidí, včetně českého umělce
Kromě vývojářů z Naughty Dog pracovalo na The Last of Us Part II dalších 14 externích týmů a dohromady více než 2000 lidí - minimálně jeden Čech. Kolik to bylo u God of War a původního The Last of Us?
Ghost of Tsushima dostává úrovně obtížností pro náročné i nenáročné hráče
Aktualizace 1.05 přináší nejen nové obtížnosti, ale také možnost zvětšit si titulky o 150 procent a změnit jejich barvu. Sucker Punch vylepšují svou samurajskou akci.
GTA Online a Red Dead Online budou výrazně rozšířeny
Rockstar komunitě svých online verzí Grand Theft Auto V a Red Dead Redemption 2 slíbil velké aktualizace. Příznivci westernové akce se masivního updatu dočkají už zítra.