Magazín
Forza Horizon 4 bez nových aut, zatímco Forza Horizon 5 klade důraz na počasí
Hráči oblíbených open-world závodů Forza Horizon 4 se musejí obejít bez nového obsahu, včetně vozidel. Ve studiu Playground Games začali vývojáři všechnu svou pozornost soustředit na pátý díl.
Sony oficiálně koupila tvůrce Returnal ze studia Housemarque. Spekuluje se o Bluepoint Games
Spekulace z nedávné doby se potvrdily. Divize PlayStation Studios se oficiálně rozrostla o tým Housemarque, který dlouhé roky spolupracuje se Sony. Dohromady vytvořil 8 exkluzivit.
Knockout City se připravuje na druhou sezónu a další nový obsah
Týmová arkádová vybíjená Knockout City je úspěšná a společnosti Electronic Arts a Velan Studios odhalily plány na rozšiřování, datum spuštění druhé sezóny a vše dalšího, co mohou hráči očekávat.
Hack and slash akce Babylon's Fall bude lehčí než Nier: Automata
PlatinumGames přiblížili svou hack and slash akci Babylon's Fall, kde budeme mít za úkol dobýt babylonskou věž a dostat se úplně na vrchol. Cestou musíme projít nebezpečnými sopkami i horami.
Cloudové hraní od Microsoftu: Zahrajte si Xbox Series X hry na PC i mobilu a tabletu
„Chceme, abyste měli možnost hrát ty nejzajímavější a nejúchvatnější hry kdykoli a kdekoli se rozhodnete. Jednoduše řečeno, přinášíme zážitek z Xboxu přímo do zařízení, která používáte nejčastěji.“
Na internetu řádí nový vir – Crackonosh
Poměrně nešťastnou zprávu otáčí zejména úsměvný název a fakt, že by se měl nacházet výhradně jenom v nelegálních a cracknutých hrách a dalším populárním softwaru.
První Quake se dočká fanouškovské kampaně od designérů her Graven a Wrath
32 úrovní, styl věrný původní hře, nový soundtrack a možnost zahrát si i na retro počítačích. To slibuje chystaný projekt Tremor oznámený při příležitosti 25. narozenin série Quake.
The Last of Us: Part 2 slaví první narozeniny. Vývojáři děkují a pracují na dalších projektech
Neil Druckmann při příležitosti prvních narozenin The Last of Us: Part 2 poděkoval fanouškům za podporu, která teď pohání vývoj her, na nichž studio momentálně pracuje.
CD Projekt Red tvrdí, že Cyberpunk 2077 dosáhl „uspokojivé úrovně“
Cyberpunk 2077 od CD Projekt Red se nedávno vrátil na PlayStation Store. Výkonný ředitel společnosti nyní tvrdí, že jejich hra dosáhla „uspokojivé úrovně“ a můžou se tak zaměřit na úpravu jiných věcí.
Redfall je ve vývoji téměř čtyři roky a pomáhá s ním id Software
S největší pravděpodobností však hru pohání engine Unreal 4, nikoliv modifikovaný engine id Tech známý jako Void, který poháněl Dishonored 2.
V Guerrilla Games několik let pracují na neoznámené hře a Strážci Galaxie měli mít multiplayer
Zvěsti o vývoji dalšího projektu v Guerrilla Games se potvrdily. Nizozemské studio, které je podepsáno za střílečkou Killzone a Horizon Zero Dawn, pracuje několik let na dvou projektech.
David Jaffe, ex-šéf God of War, pracuje na RPG s gangsterskou tematikou
David Jaffe, bývalý šéf vývoje God of War a Twisted Metal, Image Games a Anshar Studios spojují své síly při tvorbě RPG s gangsterskou tematikou. Jaffe se na projektu podílí jako kreativní konzultant.