Jednou za čas se hráči příběhových singleplayerových her ocitnou v očích velkých vydavatelů na vedlejší koleji. Vážná nákaza postihla Electronic Arts za dob Johna Riccitiella, z části Ubisoft a v poslední době se pokouší o PlayStation Studios. Dalším na seznamu je Warner Bros. Šéf herní divize této společnosti si postěžoval na nepředvídatelnost trhu s AAA hrami. Jako příklad zklamání jmenoval Suicide Squad: Kill the Justice League.

Vypadá to, že Jean-Briac Perrette z Warner Bros. Discovery si neuvědomuje, že Sebevražedný oddíl od tvůrců série Batman: Arkham neuspěl kvůli své kvalitě a obsahu. Stačilo by, kdyby si přečetl recenze a názory hráčů. Místo toho se vedení rozhodlo zaměřit na flexibilnější obchodní modely, jako jsou mobilní, free-to-play a live service hry. Ty mají zajistit stabilnější příjmy. V letošním roce chtějí spustit několik bezplatných mobilních titulů. U nich doufají v úspěch.

Je dost možné, že pokračování loňského hitu Hogwarts Legacy (prodalo se přes 22 milionů kopií) bude postaveno na live service modelu. Ve Warner Brosu. totiž nechtějí, abychom si jejich hry zahráli a tím to skončilo. Chtějí nás u hraní udržet delší dobu, ať už je to svět DC, Harryho Pottera, Her o trůny nebo Mortal Kombat.

Je nepravděpodobné, že Hogwarts Legacy obdrží placené rozšíření. Inzeráty vystavené studiem Avalanche Software poukazují spíše na Hogwarts Legacy 2. Ty nejčerstvější shánějí zkušeného senior character artistu se zkušenostmi s Unreal Enginem 4/5. Jedničce byla vyčítána mimo jiné horší grafika, což by moderní engine mohl vyřešit.

Otázkou je, zda stále platí ujištění, že akční příběhová adventura Wonder Woman od tvůrců Middle-earth: Shadow of Mordor a Middle-earth: Shadow of War ze studia Monolith Productions nebude live service.

Perrette ve svém projevu v rámci akce Morgan Stanley ještě připomenul 11 interních studií, které Warner Bros. Discovery má pro vývoj her. Celkově jde komentář Perrettea ruku v ruce s prohlášením generálního ředitele Warner Bros. Discovery. Ten už na konci loňského roku říkal, že kladou důraz na tituly, které budou dlouhodobě generovat příjmy. Jako příklad uváděl rychlou kooperativní hru Harry Potter: Quidditch Champions.