Microsoft před vánoční sezónou přichází s propracovaným akčním reklamním trailerem nazvaným Wake Up and Dream. Podle společnosti přináší tříminutové video strhující dobrodružný příběh inspirovaný hráči a jejich sny.

Reklama se nám snaží naznačit, že po těžkém dnu si můžeme odpočinout u konzole Xbox Series X, která nás přenese do světů přesahující hranice představivosti a dopřejí nám zábavu, radost, komunitu a lásku.

V reklamě vidíme mladou ženu, která po těžkém dni v práci sedí v taxíku a chce se dostat domů. Dopravní zácpa ji přinutí vystoupit a jít kus pešky v dešti. Promoklá se dostane do svého paneláku, avšak ve výtahu dostane zprávu na mobil z aplikace Xboxu a čeká ji zajímavé dobrodružství.

Nejprve Vasco ze Starfieldu hrdince vezme kabelku a ona si dopřeje menší průzkum mimozemské planety. S tajemnými zvuky však přituhuje a na scéně se objevuje vikinská válečnice Senua z Hellblade 2 (očekává se v roce 2024). Následuje Forza Motorsport, jiný byt s dívkou hrající asi na Xboxu 360 nějakou střílečku (Call of Duty?) a na závěr V z Cyberpunku 2077 krájí ananas. To už je slečna konečně ve svém bytě, kde usedne na gauč a pustí si Xbox Series X.

Microsoft na reklamě nešetřil. O hudbu se postarala kapela Son Lux, jež byla nominována na cenu BAFTA a nominována na Oscara za hudební doprovod k filmu Everything Everywhere All at Once (Všechno, všude, najednou).

Pozornost vzbuzují také čísla ve výtahu. Někteří si dělají srandu, že jde o počet nových barevných verzí ovladače Xbox, které budou dostupné v příštím roce.

Minulý týden Microsoft dokončil akvizici Activisionu Blizzard za téměř 69 miliard dolarů. Jde o dosud největší transakci herního průmyslu. Microsoft se stal majitelem významných značek, včetně Call of Duty, Warcraft, Diablo, Overwatch a Candy Crush.