Magazín · Novinky · v neděli 24. 4. 2022 09:33
Prodejní úspěchy Dying Light 2 a LEGO Star Wars The Skywalker Saga
Za pouhých 24 dní na trhu se prodalo 5 milionů kusů hry Dying Light 2: Stay Human, pochlubila se polská společnost Techland. Jde o období od 4. 2. do konce února. „Tento počet s každým dalším měsícem roste,“ uvádí tvůrci.
„Úspěch série Dying Light je důkazem, že pro naše hráče vytváříme nezapomenutelné zážitky,“ dodává v tiskové zprávě generální ředitel Paweł Marchewka.
Ten také připomíná, že příští týden dorazí dosud největší aktualizace, které zahrne u fanoušků očekávaný režim New Game Plus. V budoucnu na hráče čeká fotografický režim a další úroveň obtížností.
Techland má celkově v plánu Dying Light 2 dlouhodobě podporovat. Od toho si slibuje, že ke hře si postupně najdou cestu další hráči. U původního Dying Light to vyšlo, toho se prodalo 20 milionů kusů.
Prodejní rekordy láme také LEGO Star Wars The Skywalker Saga. Akční dobrodružství vyšlo teprve 5. 4. 2022 a prodalo 3,2 milionu kopií. Ve Warner Brosu. jsou pochopitelně spokojeni a mluví o prodejních rekordech pro každou platformu, region a edici.
Tento týden hra obdržela první přírůstky; balíčky postav z Rogue One: A Star Wars Story (Jyn Erso, Baze Malbus, K-2SO a další) a balíčky klasických postav (Luke, Leia, Han a tak dále). Rozšíření jsou k dispozici samostatně nebo jako součást Season Passu.