Magazín · Novinky · ve středu 2. 2. 2022 11:38
Prodeje Battlefieldu 2042 jsou zklamáním. První sezóna opět odložena
Prodeje Battlefieldu 2042 jsou pro Electronic Arts zklamáním, prohlásil generální ředitel Andrew Wilson, aniž by prozradil, kolik kusů se vlastně prodalo. V EA ale věří, že si multiplayerová střílečka hráče ještě získá. Problémem byly příliš velké ambice.
„Battlefield 2042 byl vždy ambiciózní hrou a naše týmy se snažily o inovace v mnoha dimenzích, včetně masivního rozsahu a zápasů pro 128 hráčů, nových režimů, nové dynamické hratelnosti a dalších,“ řekl Wilson.
„Vývoj této hry, na kterém naše týmy pracovaly téměř dva roky, se nakonec ukázal jako výzva. Z testování a příprav jsme byli přesvědčeni, že tento zážitek je připraven k tomu, aby se dostal do rukou hráčů,“ dodal. To se ale ukázalo jako velkou chybou, Battlefield 2042 dorazil k hráčům nedodělaný a špatně optimalizovaný.
V DICE nyní úzce spolupracují s komunitou na zlepšení celkového zážitku hry. Co hráče Battlefieldu 2042 nepotěší, tak je další odklad první sezóny. Ta má nyní odstartovat až na začátku léta. Na začátek března je naplánována aktualizace, jež zahrne vylepšení tabulek a vylepší různé aspekty hry, od hlasové komunikace přes odměny až po vylepšení režimu Portal. Ten patří ve hře mezi to nejzajímavější a nejpopulárnější.
Další odklad první sezóny se nelíbí hráčům, kteří si zakoupili Year 1 Pass v rámci Gold nebo Ultimate edice. EA jim alespoň dá speciální skin specialisty, skiny zbraní a vozidel, zbraň pro boj zblízka a kartu hráče.
„Jsme odhodláni zajistit, aby Battlefield 2042 splnil naše ambice a vaše očekávání – je to úkol, který chceme splnit,“ dočteme se v prohlášení.
Navzdory problémům s Battlefieldem 2042 a slabými prodeji se Electronic Arts celkově dařilo. Společnost dosáhla svého nejlepšího třetího čtvrtletí v historii, zaznamenala čisté příjmy ve výši 1,79 miliardy dolarů (předtím 1,67 miliardy). Pro firmu je nadále důležitý live service segment, který vygeneroval až 1,17 miliardy dolarů.
Za Q3 2021 má EA více než 540 milionů unikátních hráčů a 180 milionů aktivních účtů měsíčně. U Apex Legends měsíční nárůst aktivních hráčů vzrostl o 30 %. Daří se také FIFA 22 a Madden NFL 22.
FIFA 22 se stala v roce 2021 nejprodávanější hrou na Západě. Madden NFL 22 je druhou nejprodávanější sportovní hrou roku v USA. Prodeje her od divize EA Sports vzrostly meziročně o 10 %.