Dvacetiminutová prezentace Marvel's Midnight Suns přinesla detailním pohled na hratelnost. Hlavní byl souboj Lovce a Wolverina se Sabretoothem.

Tvůrci XCOMu se studia Firaxis Games už dlouho tvrdí, že Marvel's Midnight Suns bude mít odlišný boj. V nové prezentaci toto tvrzení vývojáři potvrdili, když ukázali bojový systém založený na kartách.

Hrát budete za Lovce (Huntera), který může plnit různé bojové role. Ty se zaměřují na poškození, podporu, kontrolu, schopnost zmírnit přicházející poškození nebo jakoukoli jejich kombinaci.

Lovec si do boje se Sabretoothem vzal Wolverina. Sabretooth disponuje supersilným léčením. Tato schopnost z něj dělá těžšího protivníka. Abyste ho porazili, musíte dbát na koordinaci a plánování. Mimo jiné uvidíte, jak Wolverin řetězí útoky proti více nepřátelům a současně využívá prostředí. Při několika příležitostech Wolverine kope nebo hází předměty do nepřátel a v jednu chvíli dokonce seskočí z nedaleké hromady dřevěných palet, aby se vrhl na Sabretootha.

Po zajímavém souboji přišla na řadu ukázka toho, co budete ve hře dělat, když nebudete bojovat. Upozorněni jsme byli na základnu Abbey. V té si budete moci vybrat mezi různým neformálním oblečením, které bude Lovec nosit. Chybět nebude ani možnost přizpůsobit si obytné prostory. Prozkoumat bude možné celý areál základny a třeba pohladit psa, v tomto případě pekelného Charlieho.

Klíčovou součástí hry při průzkumu základny je interakce se superhrdiny ze světa Marvelu. Firaxis zdůrazňují, že RPG prvky jsou stejně důležité jako samotný boj. Rozhovory s ostatními postavami budou často zahrnovat větvené dialogové volby, které budou mít vliv na rovnováhu postavy hráče (světla vs. tmavá strana), a vy si můžete vybrat i jiné způsoby interakce s hrdiny, například sledování filmu ve společenské místnosti.

Taktické RPG Marvel's Midnight Suns vyjde v březnu 2022 na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One a Nintendo Switch.