Lord of the Rings: Gollum od vývojářů ze studia Daedalic Entertainment letos nevyjde. Společnost Nacon odložila hru pro počítače a konzole na rok 2022. Konkrétní datum ještě stanoveno nebylo.

Akční adventura Lord of the Rings: Gollum měla původně vyjít koncem letošní roku na PC a novou i starou generaci konzolí PlayStation a Xbox. Naposledy jsme ale o hře slyšeli v létě minulého roku, což nasvědčovala, že vše nejde podle plánů. Důvody odkladu zveřejněny nebyly, svou roli v tom mohla sehrát práce z domova z důvodu globální pandemie koronaviru. V tiskové zprávě se pouze uvádí, že chtějí, aby hra splnila očekávání.

Přečtěte si také: Glum ve hře The Lord of the Rings: Gollum se nebude podobat Andymu Serkisovi

Dosavadní materiály z Lord of the Rings: Gollum jsou rozporuplné. Po grafické stránce nejde o žádný velký zázrak. Snad čas navíc dobrodružství Gluma, respektive Sméagola, pomůže.

Připomeňme, že hrát budete za rozdvojenou osobnost Gluma, který podniká nebezpečné dobrodružství v Mordoru. Vývojáři připravili nový příběh ze světa Pána prstenů a jejich cílem je, aby hra zapadla vedle knih J. R. R. Tolkiena. Glum se často dostane do obtížných situacích, bude se muset například vyhnout větší skupině skřetů. Tato situace je vytvořena tak, že Glum riskuje odhalení dvěma skřety, kteří se mohou otočit, zatímco když půjde dál, může na sebe přitáhnout pozornost. V těchto situacích bude důležité se správně rozhodnout.

Přečtěte si také: Na svět Harryho Pottera si počkáme. Hogwarts Legacy odloženo

Tvůrci dříve potvrdili přítomnost stealthu, hlavolamů, lezení a zběsilé parkourové akce. Hra kombinuje otevřené úrovně s lineárními misemi. Přítomen bude také větvící se příběh, na který budou mít vliv vaše rozhodnutí a možnosti v dialozích. Tímto způsobem budete ovlivňovat vnitřní konflikt Gluma a rozhodovat, zda převládne Sméagolova nebo Glumova stránka osobnosti. To bude mít zase dopad na určité herní situace, dialogy, a dokonce i animace a zvuky hlavního hrdiny.