Ten, kdo se těšil na vydání Dying Light 2 pro konzoli Nintendo Switch, má smůlu. Polské studio Techland oznámilo, že vydání této verze nebude jako u ostatních platforem počátkem února, ale nabere zpoždění v horizontu šesti měsíců.

Ačkoli nebyl uveden žádný přesný důvod, kromě toho „dopřát fanouškům herní zážitek na úrovni, kterou si zaslouží“, hlavní rozdíl mezi konzolovými verzemi a verzí pro Nintendo Switch zahrnuje schopnost hrát v ručním režimu a použití cloudové technologie.

Hra již byla několikrát odložena, nejprve od jara 2020 do prosince 2021, poté od 7. prosince 2021 do 4. února 2022. Přičemž v listopadu 2021 promluvil hlavní herní designér Tymon Smektala pro herní magazín MP1ST. Tehdy prozradil, že je „nulová šance“ na další zpoždění:

„Hra vyjde příští rok v únoru a na to jsme se zaměřili, na tom jsme pracovali. Takže absolutně nulová šance na další zpoždění.“

Vydání hry pro Switch je jako třeba v minulosti pro tituly Control a Hitman 3 v „cloud verzi“. To znamená, že hra je streamována z externího serveru do konzole, nikoli nativně nainstalována. Takže k hraní je zapotřebí stabilní internetové připojení. Sám jsem se těšil na to, až konečně vyzkouším cloudové hrání na Switchi a zrovna na novinkovém Dying Light 2. Holt si musíme počkat.