Za vlády Bobbyho Koticka byl Blizzard upozaděn a nedostal šanci dále rozvíjet méně ziskové hry, jako jsou například real-time strategie StarCraft a Warcraft. Od akvizice Microsoftem si hráči slibovali, že vývojáři budou volněji dýchat a budou moci experimentovat. Zatím se ale dočkali pouze propouštění, odchodu prezidenta Mikea Ybbary a zrušení ambiciózního survivalu. I když tady se nemůžeme divit, když projekt vznikal už dlouhých šest let a ještě několik let vývoje potřeboval.

Teď přichází zdánlivě další rána. Prezidentkou Blizzardu se stane Johanna Faries. Ta pro Activision začala pracovat v roce 2018 jako senior viceprezidentka a generální manažerka Call of Duty. Předtím byla téměř 12 let v NFL. To může být pro mnohé zaměstnance Blizzardu šok. Nejprve na ně tlačil Kotick, aby vydávali své hry častěji jako to dělá Activision u Call of Duty. Teď se jejich prezidentkou stala manažerka Call of Duty...

Abych ale nemaloval čerta na zeď příliš brzy, tak Faries se v e-mailu určeném pro zaměstnance věnovala rozdílným kulturám, komunitám a hrám ve společností Activision, Blizzard a King. Dle všeho si uvědomuje nutnost přistupovat ke každé divizi odlišným způsobem a hlásí, že do nové role od 5. 2. 2024 nastupuje s citem k odlišné dynamice, kterou Blizzard má.

Vedoucí herních studií Microsoftu Matty Booty k nové prezidentem Blizzardu řekl: „Johanna s sebou přináší velmi rozsáhlé zkušenosti s obchodem a zábavou, historii budování talentovaných týmů a inkluzivní přístup založený na důvěře lidem kolem sebe, aby jejich práce mohla zazářit. Jsem nadšený, že mohu spolupracovat s Johannou a vámi všemi, abychom rozšířili tyto vzácné světy a našli nové způsoby, jak je lidé mohou zažít.“

Je pravda, že Blizzard po posledních neúspěšných letech a neustálé nespokojenosti hráčů potřeboval průvan. Až čas ale ukáže, zda Faries ve spolupráci s Bootym a Philem Spencerem dokážou udělat z Blizzardu to čím bylo tohle studio kdysi. Osobně bych si přál, aby se Blizzard vrátil k Warcraftu a StarCraftu a mohl experimentovat s menšími a méně náročnými hrami, podobně jako Obsidian s Grounded a Pentiment nebo Tango Gameworks s Hi-Fi Rush. To jsou studia, která také vlastní Microsoft.