Konrad Tomaszkiewicz, který vedl vývoj Zaklínače 3 a pracoval na Cyberpunku 2077, s dalšími bývalými zaměstnanci polského CD Projektu RED založil studio Rebel Wolves. Jejich prvním projektem je vysokorozpočtové RPG zasazené do temného otevřeného fantasy světa. Při vývoji využijí technologii Unreal Engine 5.

Ke každému cíli během vývoje chtějí přistoupit jako tým, což má pomoci oprostit se od zátěže a stresu klasického AAA studia. Připravují hru, kterou by rádi sami hráli. Tomaszkiewicz ji označuje za svatý grál pro fanoušky cRPG.

„Chceme rozvíjet žánr cRPG vytvářením nezapomenutelných příběhů a vyvoláním hlubokým emocí a zároveň pracovat jako sehraný tým se společným cílem a ambicemi,“ říká Tomaszkiewicz. Svým hráčům chtějí přinést pocit cRPG, kde má hráč neomezené možnosti, kde svět reaguje na volby a kde záleží na každém rozhodnutí.

„Abychom vytvořili skutečně skvělé hry, nehoníme se za trendy ani čísly,“ přidal vedoucí příběhu a hlavní scenárista Jakub Szamałek. „Náš cíl jsme si jasně definovali: Chceme vytvářet nezapomenutelné hry, vyprávět dojemné příběhy a vyvolávat skutečné emoce... Chci pracovat na titulech, které si lidé zapamatují.“

Co se rozsahu týče, těšit se máme na délku podobnou rozšíření O víně a krvi pro Zaklínače 3, ovšem zážitek bude mnohem nelineárnější. O víně a krvi nabízí příběh o délce dvaceti hodin.

Rebel Wolves tvoří zkušení vývojáři, kteří v minulosti pracovali nejen na sérii Zaklínač, Cyberpunk 2077 a karetní hře Thronebreaker, ale také tvůrci Shadow Warrior 2. Tým má v současné době více než 12 lidí a během několika let by se měl počet zvýšit na 80. První projekt by měl vyjít na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.

Tomaszkiewicz byl šéfem vývoje Cyberpunku 2077, CD Projekt RED opustil v květnu loňského roku poté, co byl obviněn ze šikany kolegů. Polská společnost obvinění vyšetřovala, ale komise ho shledala nevinným. Poté následoval proces restrukturalizace CD Projektu RED s cílem změnit způsob tvorby her a vytvořit lepší pracovní podmínky.

Tomaszkiewicz má s tímto prostředím bohaté zkušenosti. Chce týmu vytvořit místo, kde se lidé navzájem podporují a pomáhají si v růstu, kde na každém hlase záleží. „V našem studiu se budou klíčová rozhodnutí přijímat transparentně a každý vývojář bude mít na hru významný vliv, místo aby pouze plnil vizi nějakého bájného manažera, se kterým nikdy ani nemluvil.“ I z toho důvodu má vedení Rebel Wolves pracovat v „zákonech“ spolu s ostatními vývojáři.

„Tvorba her je náročná, ale měla by být také zábavná, ne něco, co vás nechá vyhořet,“ dodal Tomaszkiewicz.