Před necelým týdnem jsme konečně oficiálně viděli Assassin's Creed Valhalla v akci. Od té doby jsme se o hře dozvěděli ještě další detaily a dokonce jsme vám přinesli naše vlastní preview. Během oficiální ukázky hry ovšem padla zmínka, že jedno z velkých zaměření je i na nepřátelské jednotky a jejich jednotlivé archetypy.

Narativní director Darby McDevitt se o nich pro GamingBolt rozpovídal ještě o něco více. Konkrétně zmiňuje, že jednotlivých archetypů má být ve hře 25. Konkrétněji byly zmíněny už dříve avizované jednotky, které se spojí pro speciální útoky, nebo jednotky, které využívají předměty okolo k útoku.

Došlo ovšem i na další popis. Jednotlivé archetypy se totiž od sebe mají různě lišit.

Přečtěte si také: Bude Valhalla nejbrutálnějším dílem Assassin's Creed?

Každý archetyp má svůj vlastní způsob, jak hráče potrápit,” zmiňuje McDevitt. „[...] Někteří nepřátelé se dokonce mohou přizpůsobit tomu, co hráč během zápasu dělá, a najít tak způsoby, jak se ubránit. Nepřátelé také během zápasů ukážou svou osobnost. Někteří mohou být Eivor(em) zastrašeni a budou se držet zpátky, jiní budou odhodlanější a udělají cokoliv pro to, aby vás dostali.

V jiném interview pro GamingBolt se McDevitt rozpovídal i na téma „hlavního příběhu” série - souboje asasínů a templářů. K tomu dodal jenom to, že koho zajímá lore, ten se má na co těšit. Anglie v 9. století má tvořit perfektní možnost jak „představit hráčům narativní složky, které byly jen lehce naznačeny v Assassin's Creed Origins a obskurní v případě úplně prvního dílu série odehrávajícího se ve 12. století.

Rozhodně by tedy mohly být souboje o něco pestřejší než v předchozích dílech a taktéž snad bude Valhalla zase o něco více připomínat Assassin's Creed. Hra vychází pro PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X 17. 11. letošního roku.