Magazín
Opět žádná změna. Ani srpnové hry v Xbox Gold neohromí
Bohužel, nadále se potvrzuje, že Microsoft na shánění pořádných her pro Xbox Live Gold rezignoval a soustředí se zejména na službu Xbox Game Pass.
10. narozeniny StarCraftu 2, EA zachraňuje Rocket Arena, Pacifika v Cyberpunku 2077
Dobré ráno. Dnes se podíváme na další čtvrť v Cyberpunku 2077, řekneme si něco o virtuálním festivalu v Pokémon GO, připomeneme si dvě hry, co vyšly, nebo zavzpomínáme na StarCraft 2.
Cuphead vyšel na PS4. Vývojáři připomínají update a expanzi
Spekulace z dnešního rána se potvrdily. Studio MDHR oficiálně oznámilo a rovnou vydalo PlayStation 4 verzi povedené klasické akční střílečky, která klade velký důraz na boje s bossy.
Kreativní ředitel Dragon Age pro Ubisoft připravoval fantasy RPG s králem Artušem
V roce 2018 měl Ubisoft najmout Mikeho Laidlawa, aby ve studiu v Québecu pracoval na velkém dobrodružném RPG, které se mělo soustředit na krále Artuše a rytíře Kulatého stolu.
Zajímavá funkce v PS5 vám umožní se přímo z menu dostat do určité části hry
Díky velmi rychlému SSD disku nabízí systém PlayStationu 5 zajímavou funkci, která hráčům umožní se přímo z menu dostat do určité části hry, a to bez zbytečného čekání.
Seznamte se detailně s Avowed. Fantasy RPG od Obsidianu se odehrává ve světě Pillars
Po teaser traileru následují důležité detaily o novém projektu od zkušených RPG tvůrců, kteří mají na kontě Fallout: New Vegas či Pillars of Eternity. Čím chtějí překvapit tentokrát?
Obľúbený animák Dračí princ dostáva vlastné stolné RPG
Krátko po tom, čo Netflix predĺžil Dračieho princa na celých sedem sérií sme dostali ďalšiu lahôdku. Do sveta Xadie sa budeme môcť ponoriť už aj ako hráči za spoločným stolom v novej RPGčke.
Umožní PS5 snadnou výměnu krytů? Nasvědčují tomu fotky z výrobní linky
Uniklé fotografie z výrobní linky jdou ruku v ruce s prohlášením představitele Sony, který řekl, že PlayStation 5 má možnosti přizpůsobení, které u předchozích generací konzolí nebyly.
Spider-Man: Miles Morales má údajně zahrnout remaster původního Spider-Mana
Oficiálně se máme tyhle informace dozvědět až ze srpnového čísla Game Informeru, ale předčasně unikly na internet a vysvětlují, proč zástupci Sony mluvili o hře tak zmateně.
Problémy Ubisoftu nekončí. Odchází šéfka studia v Québecu
Andrée Cossette opouští společnost po dlouhých 22 letech. Podle prohlášení nesouvisí její rezignace s probíhajícími obviněními, které otřásly Ubisoftem.
Na The Last of Us Part II pracovalo více než 2000 lidí, včetně českého umělce
Kromě vývojářů z Naughty Dog pracovalo na The Last of Us Part II dalších 14 externích týmů a dohromady více než 2000 lidí - minimálně jeden Čech. Kolik to bylo u God of War a původního The Last of Us?
Ghost of Tsushima dostává úrovně obtížností pro náročné i nenáročné hráče
Aktualizace 1.05 přináší nejen nové obtížnosti, ale také možnost zvětšit si titulky o 150 procent a změnit jejich barvu. Sucker Punch vylepšují svou samurajskou akci.