Po třech dnech 10 milionů kopií. Po dvou týdnech o osm milionů více. Čínské studio Game Science má s Black Myth: Wukong ambiciózní plány, a ještě větší cíle.

Akční adventura Black Myth: Wukong je hit. 18 milionů prodaných kopií za čtrnáct dní přineslo vývojářům mimořádné příjmy, které hodlají náležitě využít. Daniel Wu, majitel čínské společnosti Hero Games, která je největším externím investorem Game Science, se netají touhou prodat 30 milionů kusů. Pomoci k tomu má rozšíření. Minimálně jedna expanze je tedy zdá se potvrzena.

Nedávno se spekulovalo o dvou rozšíření, která by měla využít obsah vystřižený během vývoje hlavní hry. Kromě nich mají v Game Science počítat s trilogii.

Black Myth: Wukong přišel jako blesk z čistého nebe. Předtím v Game Science vytvořili méně úspěšné hry a hrozil konec firmy. Nejnovějším titulem však dokázali, že mají schopnosti k vytvoření zajímavých a úspěšných her. Daniel Wu je tak dnes rád, že po předešlých neúspěších v roce 2018 neváhal a finančně podpořil ambiciózní projekt s kódovým označením Black Myth One, prozradil v rozhovoru pro agenturu Bloomberg.

Odhaduje se, že hrubé příjmy Black Myth: Wukong na Steamu přesáhly 880 milionů dolarů. V průměru měli hráči ve hře strávit téměř 32 hodin. To je na singleplayerový titul velice úspěšné. Také se odhaduje, že 76 % všech hráčů pochází z Číny, zatímco ze Spojených států je to jen 6 %. To dokládá, že čínští hráči chtějí podporovat své hry, zejména ty inspirované jejich mytologií. Na druhou stranu bude trvat déle než Black Myth: Wukong uspěje jinde ve světě. Pokud vůbec.

Hra vznikala zhruba 6 let a stála přibližně 70 milionů dolarů. Zatím je dostupná pouze na PC a PlayStationu 5. Úplně se neví, proč nevyšla na Xbox Series X/S. Vývojáři mluví o problémech s optimalizací, zatímco jinde se množí zprávy o tajné konzolové exkluzivitě se Sony. Že by to bylo kvůli omezení Xbox, tak to Microsoft odmítl.

Co vy, hráli jste Black Myth: Wukong? Pokud ano, jak se vám hra líbila?