V komentářích se často ptáte, zda Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition obsahuje všechny cheaty, které znáte z původních verzí. Odpověď konečně přináší producent Rich Rosado.

Producent Rich Rosado deníku USA Today řekl, že některé cheaty musely být z technických důvodů vyškrtnuty, ačkoli neupřesni ani neprozradil, které konkrétní cheaty v remasterech nefungují.

Remastery GTA 3, GTA: Vice City a GTA: San Andreas mělo na starost studio Grove Street Games a při vývoji využilo Unreal Engine. Tato technologie je zřejmě jedním z důvodů, proč některé z cheatů nefungují. Hráči mezitím hlásí, že jedním z nefunkčních cheatů je ten pro neviditelná auta v GTA 3.

Bohužel jsme se od producenta nedozvěděli, zda nějaké cheaty byly přidány. Tak si budeme muset počkat na hráče, až vše prověří a zjistí, co a jak.

Místo těchto detailů Rosado prozradil něco jiného. Vývojáři využili některé assety z Grand Theft Auto 5. Podle Rosada v rámci procesu vylepšení San Andreas, Vice City a GTA 3 si tým vypůjčil assety, jako stromy a ledničky, z GTA 5.

Použití již vytvořených assetů pro GTA 5 bylo efektivnější než vytvářet nové. Recyklované assety ale ve hrách nevyčnívají, byly upraveny tak, aby odpovídaly vizuální paletě jednotlivých dílů trilogie.

„Bylo to uděláno tak, že kdybych vám neřekl, že je to lednička z GTA 5, tak si toho snad ani nevšimnete, protože prostě splyne s pozadím,“ dodal producent s tím, že jim assety z GTA 5 umožnily udělat prostředí v remasterech hustější.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition vyšla včera,11. 11., v digitálních verzích pro PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One a Nintendo Switch. Od 7. 12. se bude trilogie prodávat v obchodech ve fyzických edicích pro konzole PlayStation, Xbox a Nintendo Switch. V první polovině roku 2022 máme čekat hry na mobilních zařízeních se systémy iOS a Android.