Řada bývalých zaměstnanců CD Projektu RED (Cyberpunk 2077 a trilogie Zaklínač) se přesunula do Techlandu, kde se podílí na vývoji zbrusu nové značky. Půjde o rozsáhlé akční fantasy RPG zasazené do otevřeného světa.

Aby nadějný projekt mohl vzniknout, shání Techland téměř 70 lidí na různé pozice včetně animace, umění, designu, vývoje a produkce. Mimo jiné je sháňka i po kreativním řediteli, jenž bude zodpovědný za definování jasné, kreativní vize hry a vytvoření základů hry.

V postupně se rozšiřujícím týmu této nové videoherní AAA značky najdeme řadu bývalých zaměstnanců CD Projektu RED. Techland jmenoval vedoucího otevřeného světa Bartosze Ochmana (Cyberpunk 2077 a Zaklínač 3: Divoký hon), šéfku vyprávění Karolinu Stachyru (Zaklínač 2 a Zaklínač 3) a vedoucího vyprávění Arkadiusze Borowika (Zaklínač 2 a Zaklínač 3).

Na titulu dále pracují kreativní ředitel Mario Maltezos (Prince of Persia: The Sands of Time a Mad Max), hlavní herní designér David McClure (Deathloop) a hlavní animátor Kevin Quaid (Horizon Zero Dawn).

Podívejte se na první artwork:

SPOKOJENOST S DYING LIGHT 2 A PLÁNY NA TŘETÍ DÍL

Hlavní tým Techlandu se nadále soustředí na vylepšování a rozšiřování Dying Light 2: Stay Human. S akčním RPG se zombíky jsou spokojeni. První měsíc se prodalo pět milionů kopií. Díky tomu se vrátily náklady na vývoj, celkový rozpočet byl kolem 100 milionů dolarů.

„Letošní rok bude rekordní z hlediska tržeb – určitě překoná rok 2015, kdy jsme vydali první Dying Light. Tehdy šla část výdělku externímu vydavateli, Warner Bros., tentokrát jsme hru vydali sami,“ pochlubil se finanční ředitel Karol Bach a připomenul, že první díl prodal 20 milionů kopií.

Není divu, že v Techlandu pomalu přemýšlejí nad třetím dílem. Promluvil o něm hlavní designér Tymon Smektała pro VGC. V rozhovoru se zamyslel nad tím, co by udělal jinak, pokud by na Dying Light 3 došlo.

„Pokud budeme pracovat na Dying Light 3, pak bych chtěl, aby hlavní postava disponovala hned od začátku silnějšími schopnostmi a dovednostmi. U Dying Light 2 jsme zvolili v podstatě stejný přístup jako u jedničky, kdy hráč začíná poměrně slabý a postupně se stává silnější. Takže si myslím, že ve třetím díle – pokud ho uděláme – hráč začne s lepšími základními schopnostmi a možnostmi,“ uvedl Smektała.