Vývoj first-person střílečky Atomic Heart, která svou atmosférou připomíná BioShock, jde dobře. Ve studiu Mundfish jsou v závěrečné fázi vývoje, ale během leštění a optimalizace hry nemohou potvrdit datum, abychom věděli, kdy se do bizarní laboratoře zasazené do retro futuristické verze Sovětského svazu podíváme.

Datum vydání podle Mundfish ovlivňuje komunikace s vydavateli, harmonogram Xbox Game Passu, jehož je Atomic Heart součástí, stejně jako uvedení v obchodech a globální sítí. Nemluvě o lokalizaci hry do jiných jazyků (čeština potvrzena nebyla). Současně nechce vedení vystavovat zaměstnance stresu. Takhle mohou v klidu pracovat, aniž by je extra tlačil čas.

„Dlouhé čekání je téměř u konce, slibujeme,“ vzkázalo studio Mundfish hráčům přes komunitní Discord.

Přečtěte si také: Atomic Heart: Ruský BioShock v novém traileru

Aby se bylo na co těšit, dozvěděli jsme se o dvou koncích. Přesto ale nejde o RPG. Atomic Heart staví zážitek na přísně lineárním ději a nemáme očekávat velkou variabilitu.

„Důležitou morální volbu jsme vložili do rukou hráče blíže k finále příběhu, protože chceme povzbudit komunitu, aby diskutovala o otázkách a tématech, která jsme v příběhu nastínili. Chceme, abyste si vyvodili vlastní závěry a rozhodli se sami, aniž by vás ovlivňovaly síly shora.“

Atomic Heart míří na PC a obě generace konzolí PlayStation a Xbox. Na PS4 má běžet dobře a stabilně. O DLC chtějí tvůrci uvažovat až po vydání hry.