Magazín · Novinky · v pondělí 2. 8. 2021 10:00
Nový stavební režim ve Farming Simulatoru 22 vypadá jako budovatelská hra
S ohledem na výrobní řetězce – velkou novinku ve hře – a zpětnou vazbu od hráčů se vývojáři z Giants Software rozhodli výrazně přepracovat a rozšířit režim stavby. Ve Farming Simulatoru 22 už nebude nutné přepínat mezi stavebním režimem a nástrojem pro úpravu krajiny. Také byl zvýšen počet umístitelných položek a vylepšena uživatelská přívětivost.
Nové rozhraní připomíná budovatelské hry jako Planet Zoo a Planet Coaster. V editaci krajiny pracujete na plochách pomocí štětce a můžete si libovolně volit velikost. Nový nástroj má například usnadnit rozmístěný vinice, stejně tak ohrad pro zvířata. Stačí položit kůl a plot vytáhnout. K dispozici je deset různých typů plotů, a navíc interaktivní brány.
Zdroj: Giants SoftwarePrvní gameplay záběry z hraní Farming Simulatoru 22 a spousta detailů
Úprava krajiny, rozmístění dekorativních předmětů a budov se provádí z ptačí perspektivy. Cílem tvůrců bylo, aby si každý mohl snadněji postavit farmu přesně podle svých představ.
Některé z nových budov, jako je například bioplynová stanice nebo sila, lze stavět modulárně. Budovy se dále dělí na přístřešky, sila, nástavby sil, kontejnery a nářadí. Najdete zde budovy, jako jsou nové přístřešky od Rudolfa Hörmanna, z nichž každý disponuje funkčností a věcmi, jako jsou servisní body pro vozidla nebo solární panely.
Výroba obsahuje všechny budovy potřebné k zahájení výrobních řetězců nebo k tomu, abyste si jiným způsobem vydělali další peníze. Najdete zde továrny, prodejní místa, skleníky, sady a generátory. Kategorie zvířata obsahuje všechny ohrady pro vaše zvířata - v různých tvarech, velikostech a s některými dalšími funkcemi. Dekorace zase ploty, (pouliční) osvětlení a další. Díky této sadě předmětů můžete svou farmu vybavit mnoha detaily. Co se krajiny týče, tak si můžete koupit sochy, rostliny či stromy.
Podívejte se na video úplně nahoře, které slouží jako prezentace nového editoru pro stavbu farmy a úpravu krajiny. My přecházíme k představení vylepšeného enginu. Giants Software nepoužívají Unreal Engine, CryEngine, Unity ani jiný, mají vlastní technologii, kterou postupně zdokonalují. Pro Farming Simulator 22 připravili Giants Engine 9, jenž je lépe optimalizovaný.
Zdroj: Giants SoftwarePodrobněji o třech nových plodinách ve Farming Simulatoru 22
Mezi novinky patří podpora DirectX 12 na PC, okluze objektů, nové metody MSAA, vylepšené stíny a řada moderních vykreslovacích technik, díky nimž má hra vypadat ještě realističtěji. Vývojáři nechtějí přejít na cizí engine, jeho úprava by vyžadovala příliš mnoho práce a ve výsledku by měli přesně to, co mají nyní: vlastní, upravený engine.
Farming Simulator 22 vyjde 22. 11. letošního roku s českými titulky. Zahrát si budete moci na PC, Mac, PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a Stadia.