Magazín · Novinky · v pátek 4. 3. 2022 13:18
Nová šance pro Battlefield 2042? DICE přiznávají porážku a zásadně změní mapy
Multiplayerová střílečka Battlefield 2042 si vysloužila přezdívku walking simulátor. Hráči si stěžují na chaotické a rozsáhlé mapy, které jsou dle nich zbytečné. Studio DICE na nelichotivou zpětnou vazbu a odliv hráčů reaguje a slibuje zásadní změny. Zejména u velkých map pro 128 hráčů.
Cílem vývojářů je vrátit hru do starých kolejí a zdůrazňují, že v budoucnu můžeme v Battlefieldu 2042 očekávat menší mapy. Tvůrci v podstatě přiznávají porážku a vzkazují zásadní věc: „Chápeme, že to není uspokojivý zážitek“.
ZÁSADNÍ PROBLÉMY BATTLEFIELDU 2042
V DICE ze zpětné vazby identifikovali pět problémů map současného Battlefieldu 2042. Studio přiznalo, že velká část komunity je frustrována dobou cestování mezi cíli na mapě. To je také důvod, proč někteří hráči označují titul za walking simulátor. Bitvy jsou často příliš chaotické a pokrývají příliš velkou oblast. Vývojáři hodlají zkrátit celkovou dobu cesty mezi vlajkou a základnou, což znamená jednu věc; menší mapy.
Zvažuje se také snížení počtu hráčů v některých režimech ze 128 na 64, což by mělo přispět k tomu, aby bitvy nebyly tolik chaotické. K tomu přispěje i menší počet dostupných vozidel.
Zdroj: Electronic ArtsEA částečně viní Halo Infinite ze špatných prodejů Battlefieldu 2042
Přepracované mapy by měly nabídnout také více možností pro krytí. Současné mapy jsou velmi otevřené a ploché, kvůli čemuž se hráči dostávají pod palbu z velké dálky a těžko se brání. Na vylepšených mapách má být více překážek, za které se budou moci schovat. K tomu je třeba upravit zorné pole.
Jak vidíte, jde o ambiciózní plán úpravy designu map. V DICE si uvědomují, že to nějaký čas zabere. Aby hráči nemuseli na úpravy čekat dlouhé měsíce, budou změny implementovány postupně. Vývojáři začínají s mapou Kaleidoscope v režimech Conquest a Breakthrough. Nová verze této mapy má dorazit během dlouho očekávané první sezóny.
Tak uvidíme, zda to pomůže Battlefieldu 2042 zaujmout a udržet hráče. O ty ve velkém přichází. Mimo jiné za to může dlouhé čekání na další obsah, špatná optimalizace a spoustu chyb a problémů.