Ubisoft před časem oznámil, že mezi 1. dubnem/aprílem 2020 a 31. březnem/marcem 2021 vydá celkem pět her, které vyjdou na PC, PlayStation 5, Xbox Series X, PS4 a Xbox One. Mezi nimi jsou již dříve oznámené tituly Watch Dogs: Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods & Monsters. Plus dva dosud neohlášené AAA projekty.

Dnes Ubisoft upřesnil, že tři nespecifikované tituly vydá během 1. října/októbra a 31. prosince/decembra 2020. Zbývající dva tedy máme čekat v prvních měsících roku 2021. Zajímavé je, že jeden titul z trojice Watch Dogs: Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods & Monster je odložen na příští rok. To znamená, že dvojici doplní jeden z dosud neoznámených projektů.

Co jsou zač dva neoznámené tituly? Mělo se za to, že jedním z nich je nový Assassin's Creed, spekuluje se o podtitulu Ragnarok. Tuto skutečnost nyní potvrdil dobře informovaný Jason Schreier z Kotaku, který vyslal do světa jasnou zprávu a zkazil Ubisoftu překvapení. Zbývajícími dvěma tituly jsou nové díly ze sérií Assassin's Creed a Far Cry. Bohužel nepřinesl bližší informace.

Tím pádem návrat Splinter Cella jen tak čekat nemáme. Snad na něm vývojáři potichu pracují a chystají ho na další fiskální rok francouzské společnosti. Vypadá to, že si delší dobu počkáme i na Beyond Good & Evil 2, Skull and Bones a The Settlers. Ledaže by je Ubisoft nepovažoval za AAA.

Už tedy zbývá jen přijít na to, jaké tři tituly koncem letošního roku vyjdou. Pokud bych si měl tipnout, tak bych to viděl na Rainbow Six Quarantine, Gods & Monster a Assassin's Creed letos a Watch Dogs: Legion s Far Cry příští rok. Co vy?

Pokud je další Far Cry skutečně na cestě, tak se obávám, že k velké změně ve srovnání s pátým dílem (respektive s New Dawn) nedojde. Snad se pletu a oba nové díly známých sérií nás mile překvapí.

Připomeňme, že v Ubisoftu od minulého roku mají probíhat velké změny způsobené špatnými prodeji her Ghost Recon Breakpoint a The Division 2. Kvůli nim byly tituly Watch Dogs: Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods & Monsters dříve odloženy. Vývojáři dostali více času, aby se postarali, že všechny tři projekty si nebudou tak podobné a současně budou kvalitní.

Ubisoft měl restrukturalizovat speciální tým, jenž spolupracuje se všemi vývojovými studiemi a dohlíží na jejich projekty. Tahle skupina designérů a producentů měla být posílena, aby byla flexibilnější a dokázala lépe dohlížet na jednotlivé hry ve vývoji. Podle různých zdrojů je cílem diverzifikace vznikajících her. Více jsme psali zde.