Take-Two zveřejnila finanční výsledky, ze kterých se dozvídáme, jak se dařilo v prodejích hrám, včetně Mafie nebo Grand Theft Auto V. Také došlo na odklad Kerbal Space Programu 2.

Výsledky jsou za druhé čtvrtletí a výrazně předčily očekávání společnosti. Podpořeny byly nadprůměrnými výkony her NBA 2K, PGA TOUR 2K21, a definitivních edic Mafie společně s Mafia: Trilogy.

Co se prodejů týče, Grand Theft Auto V překonalo hranici 135 milionů a Red Dead Redemption 2 má 35 milionů kusů. PGA TOUR 2K21 se dostalo na jeden milion, což z něj dělá nejrychleji prodávaný golf za posledních deset let. Arkádový wrestling WWE 2K Battlegrounds překonal očekávání, The Outer Worlds se přehoupl přes 3 miliony kusů a definitivní edice Mafie s trilogií mají dohromady dva miliony kusů.

Nevíme bohužel, kolik má přesně remake Mafie. Take-Two uvádějí akorát celkové, kombinované prodeje, což je škoda. Kupodivu jsme se nedozvěděli aktualizované prodeje Borderlands 3. Naposledy jsme byli informováni v únoru/februári letošního roku, kdy měla komiksová střílečka od Gearboxu prodáno kolem 8 milionů kopií.

Pojďme se přesunout dál. Celkové tržby a příjmy ze služeb během čtvrtletí vzrostly na 957,5 milionu dolarů, ve stejném období loňského roku to bylo 950,5 milionu dolarů. O největší příjmy se postaraly hry NBA 2K21 a 2K20 a Grand Theft Auto Online s Grand Theft Auto V.

Jak vidno, mikrotransakce zůstávají důležitou součástí strategie Take-Two. Výdaje hráčů za virtuální měnu, doplňkový obsah a nákupy se ve druhém čtvrtletí zvýšily o 56 procent, což představuje 59 procent čistého zisku společnosti.

Pokud čekáte na Kerbal Space Program 2, tak si ještě počkáte. Hra byla odložena na fiskální rok 2023. Vydavatel tedy počítá, že vyjde v období od 1. 4. 2022 do 31. 3. 2023. Kreativní ředitel Nate Simpson poté uvedl, že vyjde v roce 2022. Původní plán byl podzim 2021.

Přečtěte si také: Take-Two údajně zrušili kontrakt s nezávislým studiem a poté chtěli všechny zaměstnance ukrást do svého studia

„Víme, že je to frustrující, zvláště když vezmeme v úvahu, že to není poprvé, co jsme upravili náš plán. Když jsme začali s tímto projektem, věděli jsme, že na sebe bereme nesmírnou technickou a kreativní výzvu. Od komunity jsme opakovaně slyšeli, že kvalita je prvořadá. Cítíme to stejně. Nestačí přidat spoustu nových funkcí,“ dodal Simpson s tím, že hodlají udělat stabilní základ pro modifikace.

Otázkou je, jak druhý díl dopadne, když si připomeneme, co se koncem minulého roku stalo mezi vydavatelem a původními tvůrci.