Prachbídný stav Cyberpunku 2077 na konzolích předešlé generace přidělal starosti PR týmům z jiných studií. Hráči jsou po špatné zkušenosti s CD Projektem RED obezřetní a více se zajímají o to, jak hra poběží na PlayStationu 4 a Xboxu One. Vývojáři Far Cry 6 reagují a vzkazují, že se na starou generaci konzolí nevykašlali.

Vedoucí designér David Grivel v rozhovoru pro VGC hovořil o obtížích práce na dvougeneračním titulu. Novinář se ho zeptal, co Ubisoft dělá pro to, aby se neopakovaly problémy, které měl například Cyberpunku 2077.

„Aniž bych zabíhal do podrobností o specifikacích, mohu říci, že Far Cry 6 běží bez problémů na předchozí generaci, stejně jako na Xboxu Series X/S a PS5. Nová generace konzolí nám umožnila spustit titul v 60 snímcích za sekundu a v rozlišení 4K, což je opravdu skvělé,“ pochvaluje si Grivel.

„V nadcházejících týdnech a měsících začneme hru ukazovat na různých platformách,“ dodal. Vypadá to, že nás čekají videa, které ukážou běh hry na PS4 a Xboxu One.

Bohužel nevíme, zda Far Cry 6 skutečně poběží na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S při 60 snímků ve 4K. Může zatím jít pouze o experiment vývojářů. Grivel ale naznačuje, že tomu tak skutečně bude.

„Testuji hru na vývojových sadách ve firmě a rozhodně je to jedna ze silných stránek nových konzolí, ale to neznamená, že bychom předchozí generaci nějakým způsobem opustili. Jsme v tomto ohledu opravdu, ale opravdu opatrní, brzy ukážeme více detailů a více informací.“

Far Cry 6 vyjde 7. 10. letošního roku. Pro více informací se podívejte na naše preview s exkluzivním rozhovorem.