Studio Mundfish nás v poslední době zásobuje informacemi o nadcházející atmosférické first-person akci Atomic Heart s RPG prvky. Na obrázcích a v gameplay záběrech bylo možné vidět velmi působivé vizuální prvky. Proto byla celá řada hráčů napjatá, jak náročná hra bude na počítačích a jak poběží na konzolích současné i staré generace.

Dobrá zpráva. Pokud se spokojíte s nízkými grafickými detaily, rozlišením 1080p a 30 snímky za sekundu, tak Atomic Heart nebude náročným titulem. Takovou frenetickou střílečku si ale jistě každý bude chtít zahrát při 60 snímcích za sekundu. Ani tady nevidíme žádné krvavé požadavky. Ty přicházejí až postupně. I když nejsou tak hrozné, jak někteří očekávali. Doufejme, že to znamená dobrou optimalizaci.

Posuďte sami:

ROZDÍLY MEZI PC A KONZOLEMI

Šéf vývoje Robert Bagratuni v rozhovoru pro wccftech uvedl, že rozdíly mezi nejnovější konzolovou generací a verzí pro PC spočívají v tom, že výkonné počítačové sestavy umožní vyšší snímkovou frekvenci a vyšší kvalitu. Do hry neustále implementují nejnovější dostupné doplňkové technologie a zatím nepočítají s ray tracingem na konzolích. Místo toho se snaží přinést hráčům co nejlepší a nejoptimalizovanější vizuální zážitek.

Na PlayStationu 5 a Xboxu Series X bude jeden grafický režim s dynamickým rozlišením 4K při 60 snímcích za sekundu. V některých částech hry má být dokonce nativní 4K se „solidními“ 60 snímky. Na Xboxu Series S bude Full HD (1080p) a 60 snímků.

V budoucnu chtějí přinést další vylepšení výkonu. Na PS5 bude podporovaná haptická zpětná vazba a adaptivní spouště ovladače DualSense (na PC ne).

Atomic Heart vyjde 21. 2. 2023 na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, Xbox One a PlayStation 4. Ve stejný den bude titul dostupný v Game Passu pro PC a konzole Xbox. V Mundfish v budoucnu plánují dodatečný obsah. Další detaily o hře si přečtěte zde.