Magazín · Novinky · ve čtvrtek 27. 10. 2022 10:14
Fallout 4 nás mohl původně zavést do New Yorku
Na začátku týdne společnost Bethesda Softworks oznámila, že se měsíční oslavy 25. narozenin značky Fallout pomalu, ale jistě chýlí ke konci. Jenomže to tak moc nevypadá. Stále totiž dostáváme další obsah, ať už jde o první fotografii ze seriálového Falloutu, který míří na Amazon Prime Video, nebo další videa ze série Fallout Retrospective.
Zdroj: BethesdaFallout 4 se příští rok dočká next-gen upgradu
V jednom z těchto videí Todd Howard, kreativní ředitel studia Bethesda Game Studios, prozradil, že Fallout 4 z roku 2015 nás původně mohl zavést i do New Yorku. Boston, který nakonec posloužil jako jediné dějiště hry, by nikam nezmizel, ale navštívili bychom ho až ke konci v souvislosti se sídlem Institutu. Během vývoje se však objevilo dost her, které byly zasazené do New Yorku, nemluvě o tom, že vedoucí designér Emil Pagliarulo pochází právě z Bostonu. A i když konečné rozhodnutí zaměřit se jen na jedno město nebylo na něm, nakonec dostal možnost zpracovat svou domovinu v plné parádě.
Vývojáři z Bethesdy Game Studios i z dalších studií, v nichž se na jednotlivých hrách ze série Fallout pracovalo, v dalších videích zavzpomínali také na taktický soubojový systém V.A.T.S., zamysleli se nad tím, proč máme vlastně Fallout rádi, a řekli něco i o už zmíněném seriálu od Amazonu.
Umělecký ředitel Bethesdy Game Studios Istvan Pely kupříkladu zmínil, že tvůrci seriálu se opravdu věrně drží vizuální stránky a zpracování herních světů Falloutů od Bethesdy, zatímco Howard zdůraznil účast režiséra a producenta Jonathana Nolana. I ten dostal prostor v sérii Fallout Retrospective a zajímavým způsobem nám nabídl drobný pohled do zákulisí natáčení seriálu, v němž zjevně není nouze o Power Armor nebo lahve Nuka-Coly. Podle Nolana se přitom dostal do oblasti televizní produkce díky tomu, že mu poté, co se rozhodl vrhnout na psaní knih, jeden kamarád daroval Fallout 3.
Pokud by vám to snad nestačilo, můžete se podívat ještě na dvě stylové reklamy společnosti Vault-Tec, které zároveň adaptují zážitky a dojmy některých fanoušků. Zajímavým a svérázným způsobem tak Bethesda upozornila na komunitu modderů, na snaživce, kteří jsou ochotní věnovat Falloutu moře času, nebo na fanoušky, kterým se dostalo i trochy mediální pozornosti.