Magazín · Novinky · v pátek 25. 6. 2021 11:22
Avatar: Frontiers of Pandora nás vede na detailní Pandoru se zajímavými technologiemi
Dlouho slibovaný projekt ze světa Avatara od Ubisoftu se nám ukázal před pár týdny na E3. Dnes se nám akční adventura Avatar: Frontiers of Pandora přiblížila ve formě vývojářského deníčku zaměřeného na Snowdrop Engine.
Interní technologie od studia Massive Entertainment je základem pro vytvoření mimozemského světa, který známe z původního filmu Jamese Camerona z roku 2009. Vývojáři z týmů Massive a Lightstorm Entertainment kladou důraz na detailní prostředí a hustší vegetaci. Senior technical artist Kunal Luthra tvrdí, že vylepšená verze Snowdrop Enginu jim umožňuje zahrnout do jednoho snímků tisíce assetů a vytvořit rozsáhlé, detailní, realistické a životem překypující prostředí.
Ekosystém Pandory bude reagovat na přítomnost hráče a plánuje se i systém, jenž umožní NPC přirozeně reagovat na stav Pandory.
Přečtěte si také: Nový herní Avatar nabízí první pohled na planetu Pandora
„Díky různým činnostem, které mohou NPC ve světě provádět, a různým animacím, které mají, může svět působit opravdu živě,“ vysvětlila vedoucí příběhu Alice Rendell. „U hry Avatar: Frontiers of Pandora jsme chtěli možnosti posunout o krok dál a vytvořili jsme systém, v němž naše NPC mohou porozumět stavu světa. Například počasí, postup hráče nebo denní době,“ dodala.
Ray tracing v reálném čase se postará o dynamické nasvícení s realistickými odrazy světla, aby prostředí působilo věrohodným dojmem. Dokonce i obloha nad vámi se dočká vylepšení prostřednictvím nového systému volumetrických mraků.
Přečtěte si také: Jaké budou Star Wars od tvůrců série The Division?
Avatar: Frontiers of Pandora je akční adventura z pohledu první osoby, která je ve vývoji pro novou generaci konzolí a PC, a vyjde v roce 2022. V Massive Entertainment pracují ještě na jednom ambiciózním projektu, tentokrát ze světa Star Wars, kde má také figurovat otevřený svět. Ten je ale na začátku vývoje.
Snowdrop Engine byl vytvořen pro první díl The Division a umožnil vývojářům stavět velká města. Nyní se ale tvůrci musejí poprat s návrhem rozsáhlé džungle a rozmanité vegetace.