Star Wars projekt od studia Ubisoft Massive (autoři The Division) bude průkopnický, prohlásil Yves Guillemot, šéf Ubisoftu, během konferenčního hovoru s investory. Podle jeho slov jsou vývojáři v raných fázích vývoje a využívají nejmodernější technologie, včetně enginu Snowdrop, k zajištění průkopnického dobrodružství ve světě Hvězdných válek.

Na hru si ale počkáme několik let. Mezitím se bude spekulovat o tom, čím vlastně tenhle projekt je. Oficiální informace lákají na otevřený svět. Vypsané pracovní pozice studia zmiňují akční adventuru, RPG, lineární a nelineární vyprávění příběhu. To nasvědčuje tomu, že nás čeká něco ve stylu The Division.

Přečtěte si také: LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nabídne 300 hratelných postav

„Galaxie Hvězdných válek je úžasným zdrojem motivace pro naše týmy inovovat a posouvat hranice našeho média. Vytváření nových světů, postav a příběhů, které se stanou nedílnou součástí Star Wars, je pro nás úžasnou příležitostí. Naše studio Ubisoft Massive úzce spolupracuje s Lucasfilm Games na vytvoření originálního dobrodružství Star Wars, které se liší od všeho, co jsme dělali dřív,“ uvedl při oznámení Guillemot.

Přečtěte si také: EA ztratila exkluzivitu na Star Wars. Do vývoje se pouští Ubisoft

„Jsme opravdu nadšeni z možnosti pracovat s týmem Massive, vedeným Davidem Polfeldtem a kreativním ředitelem Julianem Gerightym. Strávili jsme téměř rok prací s nimi, abychom je poznali a věděli, co chtějí vytvořit. Jsme nadšeni z toho, kam se jejich projekt ubírá, mají jedinečnou vizi příběhu a hry, kterou chtějí přinést hráčům,“ dodal Douglas Reilly, viceprezident Lucasfilm Games.

Společnost Lucasfilm Games minulý měsíc oznámila spolupráci s Ubisoftem. EA ztratila exkluzivní licenci na Star Wars, přesto ale firma plánuje další projekty. Star Wars tituly vydělaly EA několik miliard dolarů.

V Ubisoft Massive se věnují minimálně třem projektům: The Division 2, Star Wars a hře zasazené do universa Avatara. S tou se stále počítá v období od dubna/apríla 2022 do března/marce 2023.