Fanoušci Halo Infinite si budou muset na očekávanou kooperativní kampaň počkat. Tým ze studia 343 Industries potřebuje více času. V současné době se soustředí na opravu chyb a problémů, aby zážitek byl kvalitní. Vývojáři také chtějí vyladit plnohodnotný kooperativní zážitek pro čtyři hráče, aby se nestalo, že ho přidají do Halo Infinite a budou ho provázet nepříjemnosti.

„Jsme také odhodláni zajistit skvělý kooperativní zážitek pro dva hráče na rozdělené obrazovce na všech konzolích Xbox, od původního Xboxu One až po Xbox Series X. Nelineární, otevřené části kampaně představují pro split-screenu velkou výzvu, jejichž řešení nám zabere více času,“ uvádí 343 Industries.

Z těchto důvodů nebude kooperativní kampaň součástí startu druhé sezóny, která se spouští 3. 5. „Stále však máme v úmyslu přinést kooperaci do kampaně později během druhé sezóny. Jakmile to bude možné, zveřejníme datum vydání,“ dodali tvůrci.

Co se týče režimu Forge, tak je dostupný malé skupině komunitních tvůrců, s nimiž studio spolupracuje na vyladění. V nejbližší době mají pokračovat soukromé testy, aby byl Forge připraven pro všechny později během letošního léta. Stále je tak v plánu přinést Forge s třetí sezónou.

Co už tak veselé není, tak je odchod vedoucího multiplayerové části Halo Infinite. Andrew Witts si bere volno a chce načerpat nové síly. V 343 Industries pracoval tři roky.

„Dnešek byl mým posledním dnem ve 343 Industries,“ uvedl Witts v pátek na Twitteru. „Bylo mi ctí vést po celé ty roky tým designérů MP. Děkuji všem fanouškům Halo za zpětnou vazbu, kterou jste mi v průběhu let poskytli. Tuto hru jsme vytvořili pro vás.“