Magazín · Novinky · v úterý 21. 12. 2021 13:19
Vedoucí Cyberpunku 2077 vysvětluje absenci policejních honiček
Už je to rok od vydání, přesto Cyberpunk 2077 nadále vzbuzuje rozruch, hráči stále diskutují o věcech, které ve hře nejsou, a ptají se, proč tomu tak je. V polském CD Projektu RED se mezitím snaží titul zlepšit a konečně přinést vytoužené vylepšení pro novou generaci konzolí. Co s největší pravděpodobností nebude napraveno, tak je podivné chování umělé inteligence, respektive chování policie a absence policejních honiček.
Kromě několika naskriptovaných sekvencí nejsou ve hře honičky s policejními vozy. Hráči za tuhle skutečnost společně s podivnou umělou inteligencí obviňovali konzole PlayStation 4 a Xbox One, které nemají potřebný výkon. Často psali, že hry s otevřeným světem běžně honičky s policajty mají a je podivné, že Cyberpunk 2077 je nemá.
Zdroj: CD Projekt REDV Cyberpunku 2077 díky modifikaci funguje nadzemka
Pawel Sasko, vedoucí úkolů pro Cyberpunk 2077, se k této záležitosti vyjádřil. Nejprve – pravděpodobně ironicky – prohlásil, že hry jako Elden Ring nebo Sonic Frontiers mají otevřený svět a systém honiček v nich také není. Dva tituly, které ho napadají a které tento systém mají, jsou Grand Theft Auto a Watch Dogs. Zapomněl tedy na Mafii, Sleeping Dogs nebo Saints Row, případně na stráže z Oblivionu nebo šerify z Red Dead.
Pak se ale Sasko k problému postavil vážněji a přiznal technická omezení grafického enginu CD Projektu RED a nedostatek času na jeho úpravu a začlenění funkcí do hry.
Jinými slovy, jde o něco, čeho se museli vývojáři vzdát, přestože to bylo v původních plánech vývoje. Odkud pochází bizarní systém teleportace policistů a také je to důvod, proč jsou souboje gangů omezeny na krátké honičky v omezených oblastech mapy Night City.