Hráči čekající na kolekci Metal Gear Solid mohou být zklamáni. Vývojáři si na převodu dnes už legendární série Hidea Kojimy nedají dostatečně záležet a nenabídnou možnost zahrát si v rozlišení 4K a při 60 snímcích za sekundu. Tyto dvě možnosti budou chybět na všech platformách u prvního dílu, zatímco u Sons of Liberty a Snake Eater bude podpora 60 FPS.

Jak můžete vidět v tabulce, všechny tři díly obsažené v Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 poběží v 1920x1080 na PC, PlayStationu 5, PlayStationu 4 a Xboxu Series X/S. Na Nintendu Switch v TV módu to bude také 1920x1080, zatímco v handheldovém režimu 1280x720.

Ve všech případech u prvního dílu platí zámek na 30 snímků za sekundu. Ten platí i v případě všech tří dílů na Switchi, zatímco na počítačích a zbývajících konzolích si druhý a třetí díl budeme moci pustit v 60 snímcích.

Na internetu se objevují první stížnosti. Zaznívají názory o rychle vytvořených portech bez řádné péče s cílem jen vydělat peníze. Fanoušci nechápou, proč hry nejsou v rozlišení 4K. Mnozí by si rovněž přáli alespoň 60 snímků u Metal Gear Solid 1. Navíc na Steamu je nadále uvedena nutnost použít ke hraní ovladač, protože hry nepodporují klávesnici a myš.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 vyjde 24. 10. letošního roku za 60 eur, respektive 1599 Kč na konzolích. Kromě toho je ve vývoji Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, věrná předělávka původního příběhu a herního designu, která rozvijí hratelnost s ohromujícími vizuálními efekty a bezproblémovým uživatelským zážitkem. Alespoň tak remake popisuje Konami.