Popularita Nvidia RTX, potažmo technologií ray tracing a DLSS, postupně stoupá vzhůru. Společnost Nvidia totiž nově oznámila, že podporovaných her je už nyní přes 130. Z toho 12 z 15 nejpopulárnějších kompetitivních stříleček zároveň podporují technologii Nvidia Reflex.

Společně s touto tiskovou zprávou přišla i oznámení v rámci letošní show Computex, na které Nvidia představila další hry, které se dočkají podpory RTX. Jednou z těch nejdůležitějších je střílečka Doom Eternal. Ta se totiž dočká nejen podpory DLSS, ale také ray-tracingu. Jak to vypadá v akci se můžete přesvědčit ve 4K gameplay záběrech výše. Na vlastní pěst si to budete moci ověřit už někdy tento měsíc.

Mezi další velká oznámení patří také blížící se podpora technologie DLSS (bez ray-tracingu) pro hry Red Dead Redemption 2 a Rainbow Six Siege. K první jmenované bohužel nevyšly žádné záběry ani grafy, zatímco v případě kompetitivní střílečky Siege ano.

Nejsou to ovšem všechna oznámení. Kooperativní PvE survival Icarus se také dočká podpory DLSS včetně ray tracingu – konkrétně ray-tracované globální iluminace. Obě technologie také nabídnou hry LEGO Builder's Journey (při vydání 22. června/júna), DYING: 1983, The Ascent a The Persistence Enhanced (při vydání 11. júna).

Na závěr připomínáme, že se i konkurenční AMD snaží na DLSS odpovědět pomocí FidelityFX Super Resolution. O tom jsme psali zde.

Přečtěte si také: AMD FidelityFX Super Resolution: Odpověď na DLSS od Nvidie se blíží nejen na PC, ale i konzole