Magazín · Novinky · v neděli 24. 11. 2024 10:03
STALKER 2 bude lepší. V týdnu vyjde první velký patch
Fanoušci postapokalyptického dobrodružství S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl se mohou těšit na první větší aktualizaci hry, která dorazí již příští týden. Vývojáři ze studia GSC Game World oznámili, že tento patch bude dostupný jak na PC, tak na Xboxu Series X/S, a zaměří se na opravy technických problémů, vylepšení hratelnosti i vizuálních prvků.
První týdny po vydání hry byly pro vývojáře náročné, neboť se objevily četné technické problémy, které narušovaly zážitek z jinak velmi očekávaného titulu. Přestože se GSC Game World potýkalo s mnoha překážkami, jako je komplikovaný vývoj během války na Ukrajině, tým se zavázal hru postupně vylepšovat. První větší patch obsáhne:
Zdroj: GSC Game WorldJak šel čas v Zóně aneb historie série S.T.A.L.K.E.R.
Stabilita hry a opravy pádů
Oprava problémů s přidělováním paměti, které způsobovaly pády hry, zejména při vykreslování, práci se skeletovými modely a přehrávání cutscén spojených s úkoly.
Opravy postupu v úkolech
Řešení několika chyb, které blokovaly postup v hlavní příběhové linii.
Opravy NPC zaseknutých v objektech a nesprávně fungujících ukazatelů úkolů.
Revize klíčových misí, aby se předešlo situacím, kdy hráči nemohli pokračovat dále.
Vylepšení hratelnosti a balancování
Úprava cen zbraní s vylepšeními, aby odpovídaly jejich hodnotě.
Změny chování NPC, například jejich reakce na Emise, pokud se nemají kde ukrýt.
Vizuální opravy a cutscény
Řešení problémů, jako jsou chybějící animace obličejů, špatně umístěné NPC nebo grafické nesrovnalosti (například „oddělené hlavy“).
Zlepšení kvality a stability vizuálních efektů.
Opravy zablokování hry
Například problém, kdy hráči nemohli zavřít obrazovku obchodování při použití špatného slotu pro munici na gamepadu.
Vylepšení uživatelského rozhraní
Správné zobrazování notifikací o úkolech během dialogů.
Opravy textových chyb a chybějících výzev k interakci.
Vývojáři také naznačili, že do budoucna připravují další aktualizace, které se zaměří na problémy s mrtvými zónami analogových páček u gamepadů. Stejně tak na opravy systému A-Life, který simuluje dynamické chování světa a NPC.