Příští týden uplynou tři roky od uvedení PlayStationu 5 na trh. Sony využívá této příležitosti a děkuje více než 40 milionům hráčů, kteří se připojili k celosvětové komunitě PS5. Současně společnost rekapituluje a přináší novou televizní reklamu nazvanou Prožij to na PS5.

Nová reklama (úplně nahoře) vyzdvihuje funkce PlayStationu 5, jako je obraz v rozlišení 4K, 3D zvuk, ultrarychlý SSD a haptická zpětná vazba a adaptivní spouště ovladače DualSense. Spot poukazuje na emoce, které si mají hráči užít na PS5.

Sony uvádí, že během tří let týmy pod PlayStation Studios a third-party vývojáři nabídli na PS5 více než 2 500 her, včetně posledních hitů jako Marvel’s Spider-Man 2, Baldur’s Gate 3 a Final Fantasy XVI.

„Do vánoční sezóny vstupujeme s největší nabídkou konzolí, než jsme měli od uvedení PS5 na trh, včetně nového modelu PS5 v menším provedení [ten v Evropě zatím nebude, poz. redakce]. Hráči si mohou koupit také bundle PS5 s hrou Marvel’s Spider-Man 2, EA Sports FC 24 nebo Call of Duty: Modern Warfare III,“ píše Sony.

„V uplynulých 12 měsících přinesly týmy PlayStation Studios a naši partneři nepřetržitý proud kritikou oceňovaných hitů, včetně God of War Ragnarök, Assassin's Creed Mirage, Diablo IV, Hogwarts Legacy, Horizon Call of the Mountain, Mortal Kombat 1, Star Wars Jedi: Survivor, Street Fighter 6, Humanity a remaků Dead Space a Resident Evil 4.“

V neposlední řadě Sony připomíná nové hardwarové produkty a příslušenství: PlayStation Portal pro streamování her z PS5, bezdrátová sluchátka Pulse Explore a ovladač Access pro handicapované.

„Přestože rok 2023 byl pro hry velkolepý, v příštím roce se můžeme těšit na ještě více skvělých her, včetně Helldivers 2, Concord, Final Fantasy VII Rebirth, Tekken 8, Prince of Persia: The Lost Crown, Pacific Drive a dalších,“ dodává Sony, aniž by zmínila nějaký velký titul přímo od PlayStation Studios. Tím je de facto jen Concord, což je PvP multiplayerová akce od Firewalk Studios (ex-autoři Call of Duty, Destiny či Titanfallu) pro PS5 a PC.

Přitom hráči Sony dlouhodobě vyčítají nedostatek informací, protože nikdo neví, co ve svých studiích Japonci chystají a právem se bojí, aby rok 2024 nebyl dalším zklamáním. Místo toho slyší o problémech s vývojem live service titulů.