Magazín · Novinky · ve čtvrtek 2. 7. 2020 13:22
Resident Evil 8: Village bude sice odlišný a unikátní, ale v jádru půjde stále o Resident Evil
Resident Evil 8: Village je zvláštní hrou, která je už na první pohled zahalena pod rouškou tajemství. A možná je to tak schválně. Oficiální trailer i prvotní informace moc odpovědí nenabídly a veškeré úniky, o nichž jsme psali už dříve a jež se nakonec potvrdily (1, 2, 3), mluví o hře jako o tom zcela nejodlišnějším a nejunikátnějším titulu z celé série. Mnozí se tak právem obávali, že celá hra přeci jenom bude až zbytečně moc odlišná, ale rozhovor z japonského magazínu Famitsu může takové lidi trochu uklidnit.
Fanoušek Alex Aniel na svém Twitteru celý rozhovor přeložil a nabídl ty nejpodstatnější informace, které si můžeme ze slov producentů hry Tsuyoshiho Kanday a Peta Fabiana odnést.
V první řadě jde o to, že je hra ve vývoji tři a půl roku a dokončeno má být údajně 60 %. Oba vývojáři také mluví o tom, že chtějí dát hráči najevo - mj. i pomocí samotného názvu - že celá evropská a blíže nespecifikovaná vesnice bude fungovat jako samostatná postava; entita. Ve speciálním videu, v němž účinkují oba producenti, je ovšem v jeden konkrétní čas (2:58) vidět pohled na inventář. Přičemž jako měna je udávaná lei, což je množné číslo rumunské leu. Mnozí se domnívají, že právě tam se bude Resident Evil 8 odehrávat, ačkoli vývojáři konkrétní zasazení zatím potvrdit nechtějí.
Q1. It's been 2.5 months since RE:3 and we're surprised to see another numbered title announced already. How long has the game been in development?
— Alex Aniel (@cvxfreak) July 1, 2020
A1. It's been 3.5 years since we began planning the title.
Q3. The "VIII" appears in the VILLAGE logo. Why didn't you call it RE8?
— Alex Aniel (@cvxfreak) July 1, 2020
A3. You can say the VILLAGE is another protagonist in the game. We want players to clearly understand that.
Q7. As the title suggests, the village is the setting. What's the extent of it? What country is this in?
— Alex Aniel (@cvxfreak) July 1, 2020
A7. We can't answer to what extent, but all we can say is the setting is somewhere in Europe.
Inventář není jediná věc, díky níž se dá v osmém díle najít spojitost se zbytkem série. V rozhovoru je totiž jasně řečeno, že kromě managementu inventáře budou hrát velkou roli i souboje a průzkum, potažmo hádanky. Samotný příběh má přitom nejen plně navazovat na sedmý díl s Ethanem v hlavní roli, ale také fungovat jako jeho zakončení. S čímž se pojí i návrat pohledu z první osoby, který prošel blíže nespecifikovanými změnami a vylepšeními. Těmi si podle všeho prošla i vizuální stránka hry a jeden z důvodů, proč se Resident Evil 8: Village zjevně nepodívá na současnou generaci konzolí je ten, že chtějí vývojáři docílit lepší grafiky i de facto nulových načítacích obrazovek.
Resident Evil 8: Village vyjde někdy příští rok na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X. Dle spekulací má nabídnout podporu virtuální reality.
Q9. You showed the inventory screen in the Special Developer Message. Looks like RE4's attache case! (I filled it with eggs back in the day). We're looking forward to item management!
— Alex Aniel (@cvxfreak) July 1, 2020
A9. Can't go into detail but inventory management is very important! Please look forward to it.
Q12. There's a screen w/ a door that looks like a puzzle. We're intrigued; are solving mysteries an indispensable part of RE?
— Alex Aniel (@cvxfreak) July 1, 2020
A13. On top of fear, combat & item management, exploration is a must in RE. Solving puzzles is definitely in; it expands the breadth of the gameplay.