Fanoušci Sama a Maxe, které přivedl na svět kreslíř Steve Purcell, jsou nepochybně na různé šílenosti zvyklí. Vždyť je řeč o mluvícím dvounohém psovi, který se obléká jako detektivové z žánru noir, a taktéž mluvícím, ale zásadně nahatém a podstatně více praštěném králíkovi. To, co jsme zažívali při čekání na remaster epizodické hry Sam & Max: The Devil's Playhouse od Telltale Games, ale bylo přece jen bláznivější než obvykle. Naštěstí už ale máme jasno.

Studio Skunkape Games, které tvoří členové původního vývojářského týmu z Telltale Games a které se před lety pustilo do vývoje vylepšených verzí všech tří epizodických sezón se Samem a Maxem v hlavních rolích, původně chtělo uvést The Devil's Playhouse na trh v průběhu loňského roku. Nakonec ale došlo k odkladu na jaro 2024. Jenomže v posledních měsících bylo čím dál víc jasné, že ani tento termín tvůrci nestihnou.

Přestože byl komunitní manažer Skunkape Games na sociálních sítích často velmi aktivní, konkrétních informací jsme od něj moc nedostali. I když za to množství vtípků, narážek a zajímavostí ze zákulisí vývoje se nemůžeme zlobit. Teď ale konečně došlo k oznámení, že remaster vyjde 14. srpna/augusta 2024 ve verzích pro PC (Steam, GOG.com), PS4, Xbox One a Nintendo Switch. Podobně jako v případě předchozích dvou remasterovaných sezón - Sam & Max Save the World a Sam & Max: Beyond Time and Space - přitom platí, že celá hra vyjde naráz.

Původní hra od Telltale vycházela tradičně po epizodách v průběhu roku 2010 a postupně si našla cestu na PC, PS3, Mac a iOS. Zaměstnanci Skunkape Games se při vývoji zaměřili na osvětlení, lip-sync, kameru, hudbu, animace i další prvky. Dle nedávného vyjádření komunitního manažera na Twitteru navíc tentokrát nemá dojít k žádným změnám v souvislosti s dabéry či dialogy. Tvůrci pouze opravili chyby, které bránily tomu, aby se některé repliky nahrané pro potřeby originálního systému dialogů vůbec spustily.