Magazín · Novinky · v pondělí 22. 2. 2021 17:01
Remaster Diabla 2 vs. originál a rozsvícení nepřátel při zásahu v Diablu 4
Po oznámení, hardwarových požadavcích a prvních detailech se podíváme na srovnání remasterovaného a původního druhého Diabla. Obě verze srovnali fanoušci a vyplývá z nich, že se tvůrci rozhodli nejen zvýšit počet polygonů nebo pixelů, ale také provést určené změny z uměleckého pohledu, například z hlediska designu postav.
Pro fanoušky originálního Diabla II je důležité, že předělávka zachová původní hratelnost, jen bude mírně vylepšena. Hráči navíc budou moci kdykoli přepínat mezi novou a starou verzí Diabla II.
Výsledkem změn je, že hrdinové vypadají lidštěji. Vývojáři vylepšili mimo jiné tváře a prvky oděvu. Přesto není problém jednotlivé třídy rozpoznat. Jak můžete vidět, druhé Diablo si zachová svou temnou stránku.
Diablo II: Resurrected od studií Vicarious Visions (tvůrci Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy) a Blizzard bylo oznámeno v pátek v noci na virtuálním BlizzConu. Hra je vytvořena pro moderní zařízení a nabídne plnohodnotné 3D vykreslování, dynamické nasvícení, vylepšené animace a kouzelnické efekty, 4K rozlišení a přepracované filmečky.
Přečtěte si také: Diablo 2: Resurrected vyžaduje výkonný procesor a myslí na modifikace
Diablo 2: Resurrected vyjde v letošním roce na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch a PC. Cena byla stanovena na 40 eur.
NEPŘÁTELÉ V DIABLU 4 SE PŘI ZÁSAHU ROZSVÍTÍ
Chystané Diablo IV se bude držet temnější atmosféry známé z dvojky. Jak se ale dnes ukázalo, nepřátelé se po zásahu na okamžik rozsvítí. Jde o informaci pro hráče, že byl protivník zasažen. Tento efekt není vidět ve videích od Blizzardu. Je to z důvodu, že je vypnutý. Deaktivovat ho budou moci i hráči.
Režisér Diabla 4 Luis Barriga během virtuálního BlizzConu prohlásil, že se jim líbí, jak efekt funguje. Podle něj zdůrazňuje expresivní boj. Na druhou stranu někteří členové týmu zjistili, že efekt blikání rozptyluje a může hru ztěžovat. Z toho důvodu bude možné tuto funkci vypnout. „Chceme, aby si Diablo 4 užilo co nejvíce hráčů,“ dodal Barriga.
Přečtěte si také: Představen remaster Diabla 2, nová třída pro Diablo 4 i novinky pro World of Warcraft
Otázkou zůstává, zda půjde vypnout i červené znázornění nepřítele, když se na něj zaměříte (ukážete na něj). Barriga redakci PC Gamer řekl, že o tomhle efektu ještě nebylo rozhodnuto.
Pokud jste přehlédli, nezapomeňte se podívat na představení třídy Rogue. Diablo 4 nemá stanovené datum vydání, dorazí na PC a konzole.