Přesto, že PUBG už vyšlo z early accessu neznamená to, že na něm vývojáři přestali pracovat. Od vydání jsme se dočkali několika změn, jako odebrání zbraní ze spawn ostrova nebo zavření letadla při průletu nad ostrovem. Všechny tyto změny vedly k vylepšení optimalizace serverů. Po 2 měsících optimalizování jsme se ale konečně dočkali i takzvané Road mapy pro rok 2018.

V průběhu roku by se měl změnit způsob, kterým se vykreslují budovy. Dočkáme se tak lepších a detailnějších textur. Také si zahrajeme s novými zvuky, přidají se zvukové efekty vozidel jako odpružení a brždění. Také budeme moct podle zvuku poznat, jaké vybavení hráč nese.

Příští měsíc si budeme moct na testovacích serverech zahrát novou mapu o velikosti 4x4km (nynější mapy mají rozměry 8x8km). Vývojáři tak mají v záměru nabídnout hráčům rychlejší a intenzivnější zážitek. Ke konci tohoto roku se nejspíše dočkáme i sněžné 8x8 mapy.

Na testovacích serverech si už nyní můžete vyzkoušet emoty a systém penetrace nábojů. Pokud tak kulka trefí plech vašeho auta, může prolétnout a trefit vás (samozřejmě se sníženým poškozením). Kromě aut můžou kulky prolítnout i vašimi končetinami, když náboj trefí vaši ruku, může jí prolétnout a zasáhnout tak i tělo.

Vývojáři také plánují přidat nové gamemódy, o kterých zatím nesdílí přesnější informace. Dále se dočkáme i nových zbraní a vozidel. Také bude předěláno padání z letadla a systém animací. To by mělo zajistit plynulejší a příjemnější pocit při hraní.

V průběhu roku proběhne i mnoho malých updatů, které se budou zaměřovat na optimalizaci a anti-cheat systém. Přesto, že si jich nejspíše ani nevšimneme, jsou jedním z nejdůležitějších prvků celé hry. PUBG bude také rozšiřovat počet "custom serverů". Více hráčů tak dostane možnost vytvořit si hru s vlastními pravidly. Jak vývojáři sami uznávají, hra zatím není připravená pro E-sport. To je jeden z důvodů, proč brzo uvedou novou API, která umožní hráčům vytvořit si více možností pro svoje lobby.