V posledních měsících přicházejí zprávy o problematickém vývoji multiplayerového titulu ze světa The Last of Us. Sony měla reagovat na obavy studia Bungie, že hra nedokáže dlouhodobě udržet hráče, a projekt uložit k ledu. To je ale v rozporu s čerstvou zprávou šéfa vývoje Vinita Agarwala.

Agarwala v popisku profilu na sociální síti X stále uvádí, že je režisérem online projektu The Last of Us. Mluví o něm jako o vysněném projektu. Po posledních zprávách o propouštění v Naughty Dog se začaly na jeho profilu objevovat otázky od fanoušků. Na ty Agarwala reagoval, když se pochlubil dohráním Super Mario Bros. Wonder. Právě tam nenápadně dodal, že na té hře stále pracuje.

Podle neoficiálních informací měla být větší část týmu zodpovězeného za multiplayerové The Last of Us propuštěna. Zůstat měl jen malý tým, který se má pokusit z ambiciózního projektu (navzdory multiplayeru měl klást důraz na příběh) vytvořit něco, co by bylo v souladu s názorem Bungie. Právě tvůrci Destiny dohlížejí na všechny live service tituly vznikající v PlayStation Studios. Také se spekuluje, že samostatné multiplayerové The Last of Us vůbec nevznikne a části z toho budou využity v The Last of Us Part 3.

Dva artworky, to je vše, co jsme z multiplayerového The Last of Us viděli.