Novou éru Assassin’s Creed, která odstartuje s vydáním do Japonska zasazeného dílu označovaného pracovně jako Red, má Ubisoft v plánu zaštítit do Assassin’s Creed Infinity. Má jít o centrum, jehož úkolem je, podle nových informací, vytáhnout z hráčů další peníze.

Novinář a insider Tom Henderon z Insider-Gaming měl možnost Assassin’s Creed Infinity vidět pod podmínkou, že se záběry nedostanou na veřejnost. Vše ale může popsat. Viděl, jak dotyčný během několika sekund z hubu přejde do Red bez nutnosti spouštět hru samostatně. Hlavní náplní tohoto centra je posunout sérii směrem z live service prostřednictvím menších příběhů ze současnosti. Ty mají být zaměřeny na aktuální Assassin’s Creed a udržet hráče při čekání na další velký díl, případně větší dodatečný obsah.

Menší příběhy ze současnosti má Ubisoft nazývat projekty a servírovat je jako menší battle passy s kosmetickými odměnami pro hlavní hrdiny. V případě japonského Redu to bude Naoe a Yasuke. Projekty mají neustále přibývat a zaměřit se především na DLC a nové díly. Údajně chce společnost potěšit hráče prahnoucí po stealthu.

Vypadá to, že Infinity bude sloužit pro propagaci placeného dodatečného obsahu skrz tyto menší projekty. Kromě toho v Infinity bude obchod „The Exchange“, kde najdeme nabídku denních a týdenních placených kosmetických předmětů pro hlavní hrdiny.

Assassin’s Creed Red má být plánován na konec letošního roku, multiplayerový Invictus na rok 2025 a o rok později se má o pozornost přihlásit Hexe, což je další velký díl. Popisován je jako nejtemnější Assassin’s Creed všech dob a poprvé od dob Assassin’s Creed Chronicles: China má být žena hlavní (jedinou) postavou. Ze všech možných naznačení vychází hororové dobrodružství v éře honu na čarodějnice v Evropě 16. století.

Následovat mají další projekty. Dle spekulací remake Black Flag, Nebula (prostředí založené na Indii, Aztécké říši a Středomoří), Raid (free-to-play kooperativní hra pro 4 hráče, která je PvE), Echoes (další multiplayerový titul) a další remake Assassin's Creed.