Far Cry 6 posledních pár dnů plní úvodní stránky všech světových herních magazínů. Není se ale čemu divit, jelikož série má obrovskou fanouškovskou základnu, i když se o ní někdy říká, že se stala obětí nechvalně známé ubifikace.

Jak už je u Far Cry zvykem, důležitou roli opět získává hlavní antagonista, diktátor Antón Castilla, který se snaží udržet na uzdě revolucionářské pokusy a zároveň vychovat třináctiletého syna Diega Castillu k obrazu svému. O této ústřední dvojici prvního traileru, ale i o hlavní postavě Dannym Rojasovi (potažmo Danny Rojasové) se rozpovídal muž, který stál za příběhem Far Cry 4, Far Cry 5 a Far Cry Primal, narativní ředitel Navid Khavari. 

Far Cry 6 je ve vývoji už více jak 4,5 roku a přinést příběh o diktátorovi ve státě, kde se zastavil čas, jehož snem je tuto zemi proměnit na jeho představu ráje, zároveň se však bude muset starat o syna, byl ihned původní nápad, na kterém tvůrci stavěli od samotného začátku. Díky tomu měli dostatek času vstřebat tu správnou atmosféru. Sám Navid Khavari tak měl možnost promluvit s několika moderními revolucionáři na Kubě a najít tak jejich motivy k revoluci a přenést všechny jejich zkušenosti do hry. 

Role hlavního symbolu revoluce se nedobrovolně chopí Danny Rojas. Toto jméno se dá záměrně číst jak v mužské, tak i ženské verzi, jako hráč si totiž můžete vybrat pohlaví. Tentokrát však na tom bude záležet více než kdy dříve. Způsob natáčení předělových scén se totiž v šestém díle změnil a všechny se budou odehrávat z pohledu třetí osoby. Mužského Dannyho si zahraje Sean Rey a ženu zase Nisa Gunduz. Konečně tak hlavního protagonistu uvidíme v plné kráse, a to včetně vámi vybrané kustomizace. Navíc Navid Khavari zmínil, že budeme moci nějakým způsobem interagovat s ostatními postavami. Potvrzené je tedy i to, že si budeme moci volně upravovat vzhled nejen naší postavy, ale i zbraní a veškerého náčiní, které ve hře získáme. 

U cut-scén ještě zůstaneme, jelikož Khavari potvrdil, že se hra hlavnímu záporákovi i jeho synovi bude věnovat mnohem více, než je v sérii obvyklé. Osudy Antóna a Diega Castillových mají být napevno propletené s hlavní postavou a vídat je tak budeme častěji, než jen na začátku a na konci hry. Pomoci tomu má i fakt, že se filmečky budou točit okolo zmíněné dvojice i mimo přítomnost hratelné postavy, což je pro sérii také nové. Vývojáři se rozhodli, že budou předělovým scénám věnovat velkou pozornost, mají tak být mnohem filmovější než doposud. Hlavní tvůrce cinematic záběrů Grant Harvey má přes 30 let zkušeností s filmovou tvorbou. Navíc tvůrci k natáčení zvou i část zkušeného filmového štábu.

Se hrou Far Cry 6 se na internetu také objevil oficiální vzhled krabičky pro Xbox konzoli. Díky tomu už víme, jak budou vypadat hry, které podporují funkci Smart Delivery a budou hratelné jak na Xbox One, tak na Xbox Serie X. Určitě si všimnete že od svých předchůdců se krabička příliš neliší, jen je na ní drobný štítek s nápisem: “optimalizováno pro Xbox Series X” . Navíc se potvrdilo, že na nových konzolích pojede hra ve 4K a 60 FPS.

Zajímavé ještě je, že hry pro Xbox Series X a Xbox One se budou prodávat v jednotné krabičce označené logem Xboxu.