Propracovaná ukázka remaku Grand Theft Auto: San Andreas v Unreal Enginu 5 měla skvělé ohlasy. Netrvalo dlouho a na světě je i koncepční trailer, který ukazuje, jak by mohl vypadat remake GTA: Vice City.

Ve dvouminutovém videu (úplně nahoře) vidíme pohled do ulic, přepracovaný model hlavního hrdiny a krátkou jízdu městem. Z ukázky dle mého dost zaujme nasvícení, které je v Unreal Enginu 5 propracované a skvěle dotváří atmosféru.

Pokud vám tečou sliny a chtěli byste si něco takového zahrát, tak bohužel, ani z jednoho projektu nic nebude. Fanoušci pouze chtěli ukázat, jak mohla vypadat katastrofální Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, kdyby si dali vývojáři více záležet. Tady je ale nutné říct, že trilogie je remaster, zatímco tohle by byly komplexní remaky. Na druhou stranu, chyby a grafické problémy v remasterované trilogii opravdu být nemusely.

Díky těmto ukázkám si můžeme udělat lepší představu o tom, co Unreal Engine 5 dokáže. Technologii od Epic Games využije celá řada firem, mimo jiné CD Projekt RED pro nového Zaklínače, Crystal Dynamics u nového dobrodružství Lary Croft v Tomb Raider, Senua's Saga: Hellblade 2 nebo nové projekty od autorů série Gears.

Kdyby se Rockstar pustil do remaku GTA: Vice City, tak bychom už bohužel neslyšeli původního herce Tommyho Vercettiho. Minulý týden zemřel Ray Liotta, bylo mu 67 let.

Liotta se proslavil rolí ve Scorseseho Mafiánech a tvrdil, že připravovat hru je mnohem těžší než film. Později si také stěžoval na Rockstar, že mu dostatečně nezaplatil za náročnou práci. Konflikt byl jedním z důvodů, proč společnost v sérii Grand Theft Auto nevyužívá slavné herce. Ve Vice City byl například i hlas Burta Reynoldse.