230 milionů současných hráčů chce EA Sports v příštích pěti letech dvojnásobit. Dosáhnout toho má pomocí expanzí do nových obchodních modelů a nových geografických oblastí. S ambiciózním plánem se pochlubit Daryl Holt, generální ředitel EA Sports, v rozhovoru pro Axios.

Cílem sportovní divize společnosti Electronic Arts je mít 500 milionů hráčů. Vývojáři chtějí ve svých sportovních hrách přinášet nepřetržitý obsah. Dalším ambiciózním plánem je vytvořit ve sportovních hrách jakýsi sociální prostor a propojit hráče.

Mezi nové obchodní modely by podle nedávných zvěstí mohla být brzy zařazena série FIFA. Populární fotbalová hra má následovat krok Konami a přejít na free-to-play stejně jako eFootball (dříve PES). Podle insidera s přezdívkou Donk, jenž má k EA velmi blízko, má být na tomto obchodním modelu postavena FIFA 23, tedy díl, co vyjde v roce 2022.

Takovou zprávu ale Daryl Holt nepotvrdil. Nikdo by se ovšem neměl divit, pokud by k tomu skutečně došlo. FIFA je společně s Madden NFL nejpopulárnějšími sportovními hrami u Electronic Arts. Otázkou je, jak by k novému přístupu přistoupí EA u roky strádajícího NHL (nadále čekáme na přechod na Frostbite engine) a UFC.

Co se týče NBA Live, tak práce na značce pokračují. Jinými slovy, EA Sports se chtějí s basketbalem vrátit a nenechat tento prostor konkurenčnímu NBA 2K od 2K Sports a Take-Two.