Začneme u Horizon Forbidden West. Studio Guerrilla Games pokračuje ve vylepšování své akční adventury. Tentokrát se vývojáři postarali o podporu variabilní obnovovací frekvence (Variable Refresh Rate, zkráceně VRR) a vysoké obnovovací frekvence (High Frame Rate, HFR) pro PlayStation 5 verzi hry.

Majitelé vhodných televizorů a monitorů mohou používat VRR a HFR při hraní Horizon Forbidden West s podporou 120 Hz (60-120 Hz). VRR se také postará o zlepšení dynamického škálování rozlišení při 60 Hz.

Samozřejmě nemůžeme počítat s tím, že Aloy poběží trvale na 120 snímcích, ale jak víme, 120 Hz znamená, že se obrazovka obnoví 120krát za sekundu, což může zvýšit počet snímků za sekundu a snížit zpoždění.

V Guerrilla Games připravili také nový grafický režim „balans”. Ten umožňuje hraní při 40 Hz. Stejný najdeme v Ratchet & Clank: Rift Apart od Insomniac Games.

Kromě toho patch opravuje řady menších neduhů a problémů. Celkově by měla být zlepšena stabilita hry, měla by méně padat.

Gran Turismo 7 obdrželo aktualizaci verze 1.18., která se zaměřila především na opravdu řady chyb. Tím nejdůležitějším je oprava týkající se problému se stahováním uložených dat z cloudu do konzole, na které ještě nebyla uložená data z Gran Turisma 7.

Už by také nemělo docházet k problémům při nastavení vozů, přehrávání hudby, s volantem Logitech G923 a v GT Auto, Kavárně a Zkušenostech z okruhů (snad si české názvy dobře pamatuji).

Připomeňme, že poslední velká aktualizace vyšla 23. 6. a přidala tři nové vozy, novou trať a další obsah. O všem jsme psali zde.