Magazín · Novinky · ve středu 8. 9. 2021 14:59
Diablo 2: Resurrected představuje Nekromanta a objasňuje problémy s ultrawide
V remasteru kultovního druhého Diabla nemůže chybět pán mrtvých. Na jeho vylepšenou podobu a schopnosti se můžete podívat v krátkém gameplay videu úplně nahoře. Samozřejmě mu zůstala možnost oživit padlé protivníky a využít je jako kostlivce v boji.
Bohužel jsme se také dozvěděli, že Diablo 2: Resurrected nebude plně podporovat ultraširoké rozlišení. Hraní v tomto rozlišení (například 2560×1080, 3440×1440) způsobovalo problémy, které hráči hlásili již od testování alfa verze. Plus hráči zneužívali široké zorné pole – kouzla bylo možné sesílat z mnohem větší vzdálenosti, rychleji posbírat předměty a vyhnout se nepřátelům.
Zdroj: BlizzardDruid, amazonka a další třídy v nové podobě v Diablo 2: Resurrected
Ještě větší problémy byly v PvP, kde hráč s ultrawide měl nad ostatními hráči jednoznačnou výhodu. Z toho důvodu bude zorné pole pro všechny hráče stejné a strany obrazovky budou ztmavené.
Pokud budete hrát na konzolích, tak chat je pouze v hlasové podobě. Dle Blizzardu je to nejvhodnější řešení.
Bohužel se nic nemění na podpoře TCP/IP protokolu. Nebude z důvodu bezpečnosti.
Diablo 2: Resurrected vyjde 23. 9. tohoto roku na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One a Nintendo Switch. Oproti originálu tvůrci vylepšili grafiku a hratelnost, včetně funkce s automatickým sběrem zlata.